Bu devrin kızları sanki biraz nasıl desem zekasiz gibi davranıyor sizce de öyle değil mi?

Kızla buluştuk arabaya binerken kapısını açtım centilmenlik gösterip üstüne birde restorana gittiğimizde sandalyesini çektim nezaketen her neyse en son akşam hava biraz soğudu üstümde ince bir ceket vardi onu omzuna doğru attım üşümesin diye üstüne üstlük ilk buluşmada çiçek bile aldım

Sonra demesin mi neden bunları yapıyorsun erkekliğini göstermeye mi calisiyorsun dedi bende evet dedim erkeğim çünkü dedim bu devirde kadın kadınlığını erkek erkek olduğunu görevlerini bilmeli dedim sustu konuşamadı 😁

Bu devrin kızları sanki biraz nasıl desem zekasiz gibi davranıyor sizce de öyle değil mi?
Cevapla