Hayat; ÜÇGEN külot fotoğrafını profil yapıp, "Şeriat gelsin" nidaları atan bireyler kadar garip şu sıra :/
Mizojinist, feminist fikre dayalı, cinsiyet sempatizanlığı yapmazsanız sevinirim...
Hayat; ÜÇGEN külot fotoğrafını profil yapıp, "Şeriat gelsin" nidaları atan bireyler kadar garip şu sıra :/
Mizojinist, feminist fikre dayalı, cinsiyet sempatizanlığı yapmazsanız sevinirim...
şeriat kısmına açıklık getiriyim
Şeriat gelsin diyenlere sormak lazım hiç bir türk bu dünya Şeriat ile yönetilmiş mi bu kanun esaslar hep türk töreleri göre yapılmış bu cahiller den bıktım artık arap entagrasyonu işleri bırakın bir kesim var kemalistim diye dolanıyor profile iki mustafa kemal resmi atam atam çoğu ırk türk de diyil ama ülke millet türklüğe hayrı yok öteki kesim Şeriat diyor türklüğe devlet hayrı yok deli etmeyin insanları hadisler den şeriat islam hukuku dedikleri şey işlese düzgün arap çoğrafyasın bu şekilde olmaz emin ol :) git birde türk devletlerine bak farkı gör peygamberlerin hadisleri ne kadar önemliyse bazılarının bilim ile kanıtlı bir o kadarını da araplar ile tahrip edilmiş herkes bir yerinden bir hadis uyduruyor zaten bu putluculuk araplar dan gelmiştir din başka apracılık başka bunlar şeriat diyip türkleri araplaştırmak istiyor mesele bu aslı din filan digil zaten türk dini çoğunluğu islam yazık fatih sultan mehmet boşuna hacı hoca kesmedi sebepleri
@Çedman türk töresine göre
Mesele o an işimize nasıl geliyorsa öyledir.. Sonra bakarız bu baya işimize geliyor sistemi ona göre şekillendiririz.. Bu sqdece cinsiyette olmaz. Gücluyle güçsüz.. Zenginle fakir.. Tanıdıkla tanımadık arasinda bile olan bir durum. Kısaca insan olan heryer de ve ilişkide. Ne ahlak ne cinsiyet tamamen insanın temel hatası... surum yanlış hatalı..
Bak haklısın , sorun kendini Müslüman olarak gören ancak islamın kurallarının sadece kadınlara geldiğini düşünen erkeklerden kaynaklı. Acaba ne zaman cinsiyet ayrımı yapmadan islamı anlatan hocalarımız olacak, erkekler bu şekilde kendilerini “sorumluluğu olmayan ve tek sorumluluğu kadınların günahlarıyla uğraşmak oldupunu düşünen “ bireyler olarak görmeye başlıyor da
Çok haklı bir sorgulama! 🤍 Bence burada mesele tamamen toplumsal algılar ve ataerkil yapıdan kaynaklanıyor. Ahlak dediğimiz şey aslında toplumdan topluma, kültürden kültüre değişir ama yazık ki bazı konular cinsiyetle harmanlanarak yargı mekanizmasına dönüşüyor. Kadınların davranışları daha fazla göze batıyor, daha çabuk eleştiriliyor çünkü onlara "biçilen" roller var ve bu sınırları aşan her hareket tehdit gibi algılanıyor. Ahlak dediğin, cinsiyet fark etmeksizin evrensel olmalı. Kadın ya da erkek olması değil, insan olmayı gözetmeliyiz tüm değerlendirmelerde. 🌸 Unutma, her birey kendi özgürlüğünde ve seçimlerinde değerlidir. ❤️🔥
Cevap
8Cevap
Orada mesele cinsiyetçiliktir ama hayır efendim erkek gücü simgeliyor diye mübahsa ikisine de mübah günahsa ikisine de günahtır neden aynı şey değil mi iki cinstte insan o zaman ortada bir fark yok bana göre ..
Aynı eylem bir erkek yaptığında mübah, bir kadın yaptığında günah sayılıyorsa, mesele ahlak değil, cinsiyetle ilgili bir çifte standarttır.
Ve Allah kullarını kıyamette toplar
" çoğunuz beni yanlış anladınız" diyecektir
Erkeklere günah değil demiyoruz sadece kadınlara yakıştıramıyoruz kendi yediğimiz haltları bir kadın da yiyince erkekler olarak
Din ve dayattığı kültürlerin saçmalığı
Valla ben saldım bu tarz şeyleri uğraşılmaz
Şeriatın gelmesi bir rüya masal
Mesele zihniyet meselesidir
Ben sosyalitim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?