Büyüyünce, olgunlaşınca neden yalnızlaşırız?

Üniversiteyi yeni bitirdim olgun hissediyorum artık, lise yıllarımda ve üniversite yıllarımda üniversiteyi farklı bi şehirde okudum bir sürü çevrem arkadaşlarım vardı o kadar çoktu ki yoruluyordum arkadaşlarımla buluşmaktan ama okul bitince her biri bir yere gitti dağıldı herkesin hayatı değişti herkes bişeyle meşgul oldu dağıldık gittik Üni 3 de hayatımın aşkı girdi hayatıma hala beraberiz çok şükür ve sadece 1 dostum birkaç tanede arkadaşım kaldı neden olgunlaşınca arkadaşlarımız azalıyor kimse samimi gelmiyor depresyona giricem artık çok insan elbette huzur vermiyor ama artık iş hayatına atılmak istiyorum iş yok kimseyle çıkasım gelmiyor dışarı erkek arkadaşım dışında onun dışında hep evdeyim benim gibi olan var mı kafayı yiycem alışık değilim evde oturmaya

Büyüyünce, olgunlaşınca neden yalnızlaşırız?
Cevapla