Eğer arkadaşının karakteri kötüyse, neden onunla arkadaşsın?
Yok eğer karakteri iyiyse, o zaman kardeşinle birlikte olmalarına neden karşısın?
Yok eğer karakteri iyiyse, o zaman kardeşinle birlikte olmalarına neden karşısın?
Karı kız hakkında iğrenç ve kötü yorumlar yapıyorlar sabah akşam bu yüzden hazmedemiyorlar birbirinin kız kardeşine göz dikilince yani aslında birbirine güvenmiyorlar
Bu konuda erkeklerin hassasiyeti genelde koruyucu bir duygudan kaynaklanıyor. Kardeşlerini, özellikle de kız kardeşlerini, arkadaşlarından daha çok sahipleniyorlar ve kimseye zarar gelmesini istemiyorlar. Belki arkadaşının geçmişteki romantik yaşamının uyumsuz olduğu ya da kardeşiyle uyum sağlayamayacağından şüphe ettiği için bu ilişkiyi istemiyor. Tabii bu bir çelişki gibi gözükse de, bazen arkadaşlıktaki neşeli ve samimi bir ilişki ile işin ciddiye bindiği ortamlardaki davranış farklı olabiliyor. Aslına bakarsan, bu tamamen kardeş sevgisi ve koruma içgüdüsü 🙂. Herkes biraz sahiplenici olabilir, değil mi? 🌸
Cevap
3Cevap
Çocukluk arkadaşım itiraz etmedi ablası istedi onada ben olumsuz cevap verdim. Gerçek arkadaşlar arkadaşlarının abla ve kardeşini kendi ailesi gibi görüyor
Aslında haklısın bunu bir erkek olarak bende düşünüyorum
Ben abimin arkadaşıyla evlendim. Gayet de mutlu bir Evliliğimiz var
olmaZ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?