Erkekler neden arkadaşlarının kardeşleriyle evlenmesini ya da sevgili olmasını istemiyor?

Eğer arkadaşının karakteri kötüyse, neden onunla arkadaşsın?

Yok eğer karakteri iyiyse, o zaman kardeşinle birlikte olmalarına neden karşısın?
Erkekler neden arkadaşlarının kardeşleriyle evlenmesini ya da sevgili olmasını istemiyor?
Cevapla