Kendimi yalnız hissediyorum hayatım hep böyle mi gidecek?

Çalıştığım yerde yalnızım ve kendimi mutsuz hissediyorum. Yaşadığım yerde fazla arkadaşım yok ve yine yalnız yaşıyorum zaten iş yoğunluğundan bir şey yapmaya fırsat kalmıyor. İlişki desen o da yok yapamıyorum. Nereye kadar böyle gidecek?
Kendimi yalnız hissediyorum hayatım hep böyle mi gidecek?
Cevapla