Arkadaşlar ben transseksüelim, kendimi cinsiyetime ait hissetmiyorum asla. Bu doğuştan mı geliyor?

Ben her zaman kadın gibi hissettim, erkek olamıyorum veya hissedemiyorum.
Kadınlığı benimseyip öyle yaşıyorum.
Bu şey doğuştan geliyormuş.
Güncellemeler
11 ay
Hepinize çok teşekkür ediyorum 🥹🙏
Arkadaşlar ben transseksüelim, kendimi cinsiyetime ait hissetmiyorum asla. Bu doğuştan mı geliyor?
Cevapla