Trans erkek miyim yoksa maskülen tarz seven biseksüel mi?

Çocukluğumdan beri "erkek" gibiyidim annem beni bir prenses gibi yetiştirsede zamanla bundan hoşlanmamaya başlamıştım çünkü emin değilim. En basitinden erkekle anlaşmak hoşuma gidiyordu futbol seviyordum falan filan zaman geçti işte saçımı kısa kullanmaya başladım unisex isimlerin hoşuna gittiğini hep dile getirirdim asla kendime cinselik konusunda zincir vurmadım başta maskülen bir bisex miyim? Diye düşündüm fakat tanım bana cuk oturuyor. Erkek diye tanimlanan oyuncaklarla oyanardım annemden araba istemişliğim var barbieleri sevmezdim ve şimdi de maskülen giyinmek istiyorum kendimi bu halimle sevmiyorum kısa saç, maskülen tarz seviyorum sizce trans mıyım yoksa maskülen tarz seven bir biseksüel mi hayatımda hiç aşık olmadım dediğim gibi de zincir de vurmadım ne yapmalıyım? Yani bisex miyim emin bile değilim kimseye aşık olmadım. Ne yapıcam bilmiyorum?

"Çocuk ve ergenlerdeki cinsel kimlik çatışmasının sıkça rastlanan görüntüsü, karşı cinsiyete sahip olma arzusunun ifade edilmesi, karşı cinsiyet gibi giyinme, hissettiği cinsiyete ait oyun ve oyuncaklarla oynama, halihazırdaki kabul edilen cinselliğine ve cinsiyetine uygun beklenen hal ve tavırlardan, giyinmekten ve oyunlar oynamaktan kaçınma, hissettiği cinsiyetten oyun arkadaşı ve arkadaşları tercih etme, vücut olarak cinsel özelliklerinden ve işlevlerinden hoşlanmama şeklindedir."
Trans erkek miyim yoksa maskülen tarz seven biseksüel mi?
Cevapla