Arkaşımla ilgili soru çok önemli sonuna kadar okuyun lütfen?

Bir tane en yakın dostum var İyi Günde Kötü Günde Hep yanımda oldu Aslında bana çok güzel dostluk gösterdi, Ama sinirlendiğinde beni bastırması, kırıldığımı düşünmemesi özgüvenimi yerle bir ediyor. Kendisinin kırıldığı zaman açıklama beklemesi, neden bana böyle davrandığımı sorması ise zoruma gidiyor. Ona neden üzüldüğümü anlattığımda, hep ameliyatını öne atıyor. Evet, ameliyatı önemli ve hassas bir süreç ama o ameliyattan önce de hep böyleydi; sürekli beni bastırıyor ve kırıyor. Yani şöyle bu yeni ameliyat oldu yani Biz bunu ameliyattan 2 gün sonra kavga etti tartıştık yani bana diyor ki ameliyatlıyım diyor Hani beni kırma diyor beni üzme diyor Tamam haklı olabilir ama bu ameliyat olmadan da önce böyle davranıyordu Sürekli kendi kırgınlıklarını öne atıyor ve beni suçluyor şimdi onunla konuşmuyoruz Aramızda mesafe koyduk o da bana kırılıyor işte ben onu önemsemediğimi düşünüyor ameliyatta olduğu için ama o da beni düşünmüyor ister ameliyatta olsun ister ameliyatta olmasın hep böyle yapıyor şimdi benim ne yapmam lazım Bu arkadaşla devam mı etmem lazım yoksa arama mesafe mi koymam lazım ama çok güzel dostluklar oldu öyle söyleyeyim çok güzel şeyler kattı bana çok güzel şeyler öğretti bana ve öğretiyor orada ama onun yanında kendimi çok değersiz hissediyorum ve beni önemsemiyor
Arkaşımla ilgili soru çok önemli sonuna kadar okuyun lütfen?
Cevapla