Bu ev sahiplerinin açgözlülüğü ne ya?

15 maks 20 m2 bi yer binayı yeni almış 15 istiyor utanmadan 5i beğenmiyor ev zaten kaçak bugün arabulucuya arattı görüşme ayarlayacakmış gitmeyeceğim adam 65 yaşında binayı almış tüm binayı icra vermiş herkesi çıkartmak istiyor ben gibi

Bu ev sahiplerinin açgözlülüğü ne ya?
Cevapla