Eşitlik diye diye kendinizi köle ettiniz diyor ne alaka?

Evlenince calismiycam diyen bı arkadaşim var ev hanımı olcam diyo bende iyi ezik ezik otur dedim neyse şöyle düşünüyor " bak canım eşitlik diye diye kendinizi köle ettiniz farkında değilsiniz , ben hiç çevremde evine koştur koştur gelip yemek yapma telaşı olan erkek görmedim , en fazla 1 hafta yardım eder sonra emin ol salonda yatarak çay nerde kaldı der , o yüzden evlilikte çalışan kadın her zaman daha çok yıpranır eğer bı doktor avukat falan değilse , konusmayim diyorum ama eşitlik diye diye karnı burnunda işe giden kadınlar doldu ortalık , gerçekten ne safsıniz karnında çocuğu tasiycan ise gidicen akşam yemek yapican kendinizi köle ettinizde haberiniz yok diyor.
Eşitlik diye diye kendinizi köle ettiniz diyor ne alaka?
Cevapla