Çok üzüldüm çok kötüyüm ne yapacağım?

Bugün sevgilimle bulusacaktik teyzem geldi sabah pikniğe gidelim diye ısrar etti bende sevgilime bugün bulusmasak teyzem ısrar etti yarın buluşsak olur mu dedim bana söz veriyorsun onlarla gidiyorsun dedi bıktım senin bu hareketlerinden dedi istesen gitmezsin dedi bir daha olmayacak dedim söz verdim ne yapıyorsan yap dedi yazıyorum arıyorum bakmıyor ne yapacağım ben çok üzgünüm ya?
Çok üzüldüm çok kötüyüm ne yapacağım?
Cevapla