Kadınlarla ilgili görüşüme katılıyor musunuz?

Yazın erkeklerin pantolon, tişört ile gezdiği havada, bir kadın mini etek ve crop ile gezerken bunu havanın sıcaklığına bağlıyorsa, ya yalan söylüyordur ya da hastadır. Zaten sıcak havalarda vücut açılmaz, aksine kapatılır. Bu nedenle erkek/kadın tüm Ortadoğu halkının geleneksel kıyafetleri bol kesimli, bütün vücudunu ve kafayı öreten kıyafetlerdir.
Bence işin gerçeği, kadınlar vücudunu pazarlamayı sever ve çıplaklık onlar için bir vitrindir. Bu tespiti, sahte mazeretlerin arkasına saklanarak gizlemenin nedeni nedir?

Kadınlarla ilgili görüşüme katılıyor musunuz?
Cevapla