Ben neden evde kaldım ya? Ayrıntıyı okur musunuz?

Çevremde ki herkes evlenmiş ne güzel İşleri güçleri var. Ben 18 yaşında hayat kuracak yaşta bir trafik kazası geçirdim. Sonra 21 yaşından sonra ancak hastalıklarımla uğraştım zorla liseyi bitirdim saçma sapan market islerinde çalıştım. 30 tane de iş 🕴 değiştirdim. Neyse bakıyorum simdi herkes hayat kurmuş hatta ilkokuldan bir arkadaşım benim çocukluk hayalim olan Türkçe öğretmeni olmuş falan filan. Ben doğru düzgün arkadaşlık bile kuramadım evde 🏠 kaldim. Çok sorunum var yani bana fikir 💡 verinin
Ben neden evde kaldım ya? Ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla