Kocam sadece evden işe işten eve gitmeme izin veriyor. Maaşımı alıp hiç harçlık vermiyor. Ev işlerine de el atmıyor. Ne yapmalıyım?

İki kız iki erkek toplam dört çocuğumuz var. Boşanma şansım yok. Ailem de boşanmamızı onaylamaz. Kocam kadının görevi çocuk yapmak ve kocasına hizmet etmektir diyor. Kendi maaşı evi geçindirmeye yetmiyor bu yüzden ben de çalışmak zorunda kalıyorum. Maaşımı kendisi alıyor bana sadece yol parası veriyor. Evden sadece iş için dışarı çıkmama izin veriyor. Telefonumda anlık konum 24 saat açık, nereye gittim saniye saniye görüyor. Böyle evlilik olur mu sizce? Yerimde olsanız ne yapardınız?

Kocam sadece evden işe işten eve gitmeme izin veriyor. Maaşımı alıp hiç harçlık vermiyor. Ev işlerine de el atmıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla