Gorucu usulu evlilik hakkinda ne dusunuyorsunuz?

Benim cevremde uc yakin arkadasim gorucu usulu evlendi ve ucu de mutlu degil ama evliliklerini devam ettiriyorlar sabir cekerek. Hep gorucu usulu evlilikler daha uzun deniyor ama insanlar bosanamadigi icin uzun suruyor bence mutlu oldugu icin degil.

Gorucu usulu evlilik hakkinda ne dusunuyorsunuz?
Cevapla