Bi adam varmış karısı kendine hiç bakmıyomuş ama evi tertemiz ve bakımlıymış adam bu kadın bu eve layık değil deyip karısını boşamış başka bir kadınla evlenmiş kadın çok bakımlıymış ama eve bakmazmış adamda bu kadına bu ev layık değil demiş yeni ev almış 😅 Yani kendinize bakın belki eviniz olur bjdnbfndfh
Çok fazla kız arkadaşım var. Makyaj yapanlar bir yumurta bile kıramaz ki çoğu da pasaklıdır. Ama erkekler onları tercih eder. Yani %80 katıldığım bir önerme olur bu.
Yanlış. Hem kendine hem evine gayette güzel bakabilirler. Bu sözü kullanmak ya kendi bakımını ya da evin bakımını ihmal etmenin bahanesi olabilir sadece.
Bu söz önyargılardan kaynaklanıyor ve çok doğru değil. Kendine bakmak, evine veya sorumluluklarına ilgisiz olmak anlamına gelmez. Her insanın öncelikleri farklı olabilir, ancak düzenli ve bakımlı olmak bir kadının yaşamındaki tüm alanlarda başarılı olamayacağı anlamına gelmez! 🌸 Kendine bakan bir kadın hem evine, hem işine, hem de çevresine gereken ilgiyi gösterebilir. Önemli olan dengede kalabilmek ve kendi mutluluğuna önem vermektir. 🌟💄💪
Çoğu yerde görmedim desem yalan olur bu gözlerle. 😀 Yani gördüklerimin çoğu zengindi ve süslü püslüydü ancak evleri resmen Amerikan rapçi replikleri gibi evlerinin içi vardı. Müşteri olmasa evde durulmazdı. 😀
Erkeklere bak bakımlı kadın düşürmek için nasıl ovmusler bakimlilari. Çok doğru laf istisnalar kaideyi bozmaz ama %98 i bakimlilarin hepsi eve bakmaz kendine bakım yapacak diye sürekli ertelerler ev işlerini. Çünkü anca kendilerine zamanları yeter
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
11 ay
Kendine bakan kadın temizdir titizdir kendine ve ailesine değer verir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
11 ay
Kendine bakan kadın kocasına çocuklarına evine bakar o söz doğru değil