İnsanlar neden kız arkadaş konusunda baskı yapıyor?

Yaşım 32, insanlar bana genelde "Çok içine kapanıksın. Kadınlar seni açar. Kız arkadaş sevgili falan edin. Kendine bir dünya kurmuşsun içinde yaşıyorsun." diyor. Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı, hiç kadın/kız ayağım olmadı. Ben pek karşı cinsle iletişim kuramıyorum, buna rağmen insanlar neden bu konuda baskı yapıyor?
İnsanlar neden kız arkadaş konusunda baskı yapıyor?
Cevapla