Eski kadınlar neden hem tarlada hem evde çalışıyormuş?

Ustune bir de cocuk büyütüyorlarmis. Mesela erkekler bir salata bile yapmazmis kadin isi diye ama kadinlari tarlada bahcelerde calistirirlarmis. Parayi harcamaya gelince kadin bu kadar çalıştığı halde parayi en cok harcayan yine kendisi degilmis

Eski kadinlar bunu neden kabul etmişler? Simdi bir erkek bana boyle bir hayat yasatmaya kalksa asla kabul etmem boşarım

Eski kadınlar neden hem tarlada hem evde çalışıyormuş?
Cevapla