Feminist Güney Kore hakkında ne düşünüyorsunuz?

Feminizm’in zirve yaptığı ülke yok olup gidecek. Bizde de ilerde durumun aynı olacağını düşünüyorum böyle devam ederse , kadınlar hep masum olarak lanse ediliyor ama öyle değiller onlar melek değiller.
Feminist Güney Kore hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla