Feminizm ideolojisini hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben kadınların hakkını savunmak yerine kadın egemen bir toplum oluşturmaya çalıştığını düşünüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
-feminizm savunuyor musun?--hayır-neden?--çünkü artık kilo verdim.
Feminizm ideolojisini hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla