Yaşadıkça hayatın boka sarmasına ne diyorsunuz?

15-25 yaş arası her zaman güzeldir. Gelecekten umudun olur. Geleceğe dair planlar yaparsın tasarlarsın. O planları gerçekleştirebilmek adına çabalarsın. Bunun için motivasyonun da vardır. Ama gelecek geldiğinde o yaşlara geldiğinde bunları elde edemediğini ve edemeyeceğini görüp anladığında yaşamak da anlamsızlaşır. Çabalamak da anlamsızlaşır. Geleceğe dair hiçbir şeyi ön göremezsin bir zaman sonra da bırakırsın. Hayatının yaprak kürek tükenişini izler durursun öyle.

Yaşadıkça hayatın boka sarmasına ne diyorsunuz?
Cevapla