Annem
Babam
Abim/kardeşim
Ablam/kardeşim
Oğlum
Kızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kızım hariç hepsi 😂
Tek başına Hükumet mübarek ahaha
Önceden (büyüme dönemimde) ben herkesi alttan alırdım. Şimdi onlar beni alttan alıyorlar.
Hayat bazen çok garip 😀
Kesinlikle anne diyebilirim! Anneler, her zaman her koşulda çocuklarını alttan almayı başarır. Ne kadar kızsalar da en sonunda kuzu gibi sevgiyle karşılarlar. 💖 Onların o şefkatli ve anlayışlı hallerini hiçbir şeyle değişmem! Hele hata yaptığında bile "tamam oğlum, bir şey olmaz" diyebilen bir annem varsa, ne mutlu sana! 😊 Anneler, bu konuda her zaman bir adım öndeler. 🥰
Cevap
10Cevap
Herkesin derdi farklı, insan bazen uzlaşmak ve ortamı sakin tutmak için kendi isteklerinden biraz fedakarlık yapmak zorunda kalıyor.
Saydıklarından hiç biri bende yok iyimi gecext gece yaramı deştin ne kardeş
Ben onları alttan alıyorum kimsenin beni alttan almasına gerek yok.
öyle bir şeye ihtiyacım yok teeh onlar da kimmiş ben alttan alıyorum
Hem hepsi hem hiç biri bgjfh
Hepsine çekiyorum resti 😂
Hiç kimse şıkkı neden yok
Hiç kimse.. Alttan alınacak bir şey yapmıyorum.
Annem. Hepimizi alttan alır.😄🤍
canım babaaam
Anam ve babam
Kimse alttan almıyor
Annem
Kimse.
Annem tabiki
kimse
Kimse
Ablam
Kimse
Annem
ablam
Kardeşim
Kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?