Güncellemeler
1 yıl
Hepinize tenks
Güncellemeler
1 yıl
Kazanan sen mi olursun Arkadaaaaş
Genelde pek girmem, erkek kardeşim ile arada bir.
Cevap
14Cevap
kimse benle iddiaya girmez kafayı yemiş olmaları lazım :D
Babamla ınatlaşmayı severim ama iddiayı kaybederim genelde
Ablam ile girerdim özellikle yaşlar biraz daha küçükken
Babamla LAKSNDNDLDSKKDNFNFNFLSNDNXNX
hepde kaybeder kendisi
Babalar kaybetmeyi seviyorlar :D
Abimle
Kız kardeşimle 😂 ama o hilecidir
Kardeşle girerdim ama bıraktım o işleri
Fark etmiyor ( değişiyor)
Kimseyle iddiaya girmem ki ben
Kendimle
Beni unutmaaa
Kimseyle.
Esim ile
Sakın kaybediyorum iddiaları demee
Kardomla
Pek iddia yok bizde
babamla
Kardeşimle
Kimseyle
Kimseyle
Babam
Kendimle
Eniştemle
kimseyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar