Beyler, Hanımlar, bu normal mi ben abartıyor muyum?

okul arkadaşıydık. nişanlandık. o izmitte. her ay görüşürdük. babamın hastalığı nedeniyle 7 ay boyunca o geldi. bende durumlar düzelince, onun yanına gittim. annesini severim. ama o gun nişanlım araba kiralamıştı. arabaya bindiğim andan beri annesi tam 4 kere aradı. nerdesiniz napıyosunuz falan diye. ve genel olarak böyleler. hatta çok bilirim, nişanlım işe giderken annesini arar, işte annesini arar, iç çıkışı annesini arar.. en sonunda sen sıkılmıyomusun dedim. 32 yaşındasın, benim yanımda bile 4 kere arandın, sana normal geliyomu dedim. annem o dedi. hayatım benimde annem babam var beni bu kadar arıyolarmı dedim.. bişey demedi. akşam eve gittk, annesi masaya sadece çaydanlık ve cubuk kraker koymuştu. akşama çaya geliceiğimizi biliyodu. çok garip hissettim. babasının dişinden sorunu vardı onu sordum, başka başka konulara getirdi. kbb doktoruna da gitmiş ama estetik sevmediğini söyledi. bende haklısınız bende pek sevmem dedim. sonra babası," ben makyaj yapılmasını sevmiyorum" dedi. üstüme alınmadım. eşi, "kız zaten makyaj yapmıyo " dedı. sessizce izledim. sonra bişeylere dalmışım içim geçmiş. babası omzumu itip alo dedi. o gece böyle bitti. sonra nişanlıma korkularımı babasının konuşmalarından rahatsız olduğumu söyledim. bana, sen yanlış anlıyosun, alıngansın dalgınsın dedi. halbuki geçen sene kısa elbise giydim diye babası bakıp, ben karışıırm demişti. böyle kavga ettik. evlenmekten vazgectim. çünkü sürekli ben yanlış anlıyorum.. siz olsaydınız ne yapardınız?

Güncellemeler
11 ay
geçen sene günübirlik denize gitmiştik ikimiz. o yüzme bilmiyodu bende zorlamadım. yüzüp yanına gittim annesiyle konuşuyodu. tamam diyodu, bende telefonu alıp annesine merhaba demek isterken annesi panik bi şekilde, sakın denize girme sen yüzme bilmiyosun diye bagırdı, sakin olun oğlunuz kaç yaşında insan demiştim. 1 hafta etkisini üzerimden atamamıştım.
Beyler, Hanımlar, bu normal mi ben abartıyor muyum?
Cevapla