30 dan sonra evlenmeyebleri neden evde kalmış gözüyle bakıyorlar?

Yani benim arkadaşımın ablası 36 yaşında yeni anne oldu ama görseniz hiç durmuyor ya aşırı genç yüzü felan. Şimdi mesela 27 yım bende ama hiç durmuyorum hiç. Ben 30 larda da muhtemelen çok genç ve bebeksi durucam. 30 undan sonra da evlenilir bence genç duruyorsun işte niye bunu takıntı haline getiriyolar
30 dan sonra evlenmeyebleri neden evde kalmış gözüyle bakıyorlar?
Cevapla