Kadınları neden zorla kapatıyorlar?

Çok üzülüyorum ben ya kapalı kadın görünce madem bir sorun var ortada erkekler gözlerini kapatsın dünyada kötü niyetli erkekler var diye ben neden hoşuma gitmeyen kılıkla geziyorum özellikle annemin düşünce baskısından ötürü hala 28 yaşında kapalı olmak gücüme gidiyor istediğim gibi dışarı çıkamıyor istediğim gibi giyinemiyorum bunu bana dayatınca ben üzülünce sanırım çok mutlu oluyorlar intihar ettim yine akılları başlarına gelmedi hala istediklerim olmuyor bunalıma giriyorum bu sıcakta o kadar kuran kurslarına yolladılar dindar yetişiyim diye ama ben tam tersi din düşmanı olmak üzereyim yazık değil miydi gençliğime hala bir sevgilim bile yok evde kaldım profil fotoğrafıma bile kendimi değil ünlü bir yabancıyı koydum anca özenti olarak böyle içimde kalır ben de böyle sıkı görüşlü insanların içinde kaldığım için
Kadınları neden zorla kapatıyorlar?
Cevapla