Kadınlar kizlar üzerinde yapılan bu dayatmalar neden?

Sadece ülkemizde değil başka ülkelerde de bu mevcut. Ve gördüğüm kadarıyla geri kalmış ülkelerde. Ve bu baskıyı genelde aileler yapıyor. Kız çocuğu gezmez okumaz gülmez yüksek sesle konuşmaz vs vs. Ve eğer dindarlarsa kapatmalar dini egitim gordurmeler. Öte tarafta kimse kimsenin günahından hesaba çekilmeyecek. Herkes kendinden sorumlu. Peki neden kiz çocuklarına kadınlara bu dayatmalar. Ve aynı ailede erkek kardeş varsa ona herhangi bir yaptırım uygulanmıyor. Bence insanları rahat bırakın artık. Baskıyla dayatmayla bir yere varılmaz. İçimde hala yasadiklarimin savasini veriyorum ve içimdeki savaş hala bitmedi. Bırakın kizlarinizda gülsün biraz. Akşam akşam çocukluğuma indim yine kusuruma bakmayın

Kadınlar kizlar üzerinde yapılan bu dayatmalar neden?
Cevapla