Yıllar sonra ilkokul arkadaşınızı bulsanız arkadaşlığınıza devam etmek için nasıl konuşursunuz sohbt edersiniz hergün yazarmisniz?

Seneler sonra arkadaşınızı buldunuz sosyal medyadan arkadasliginizin devam etmesi için her gün konuşurmusunuz ne konusurdunuz ben konu bulamadım pek off :( . İsteksiz konuşuluyor sanmaktan cekinirim ne zaman bulusulmali buluşmayı ona mı bırakmak lazım müsait oldugun gün kahve içelim mi dersiniz hemcins arkadaşınız bu arada
Güncellemeler
10 ay
Awq kızin doğum günüymüş gönderi paylaştı yorumda kısa yazarak kutladım sonrada mesaj attım gene kutladım ve sonra da bir gün buluşalım ayarlayalım dedim görüldü bıraktı ayıp degilmi mq
Yıllar sonra ilkokul arkadaşınızı bulsanız arkadaşlığınıza devam etmek için nasıl konuşursunuz sohbt edersiniz hergün yazarmisniz?
Cevapla