6 kardeşiz ve en küçüğü benim. Evde tek çalışan kişiyim. Bize bakmak senin görevin diyorlar ve maaşımı bölüşüyorlar. Ne yapmalıyım?

6 kardeşiz ve en küçüğü benim. Evde tek çalışan kişiyim. Bize bakmak senin görevin diyorlar ve maaşımı bölüşüyorlar. Ne yapmalıyım?
Cevapla