Kızlar, Kadınların fiziksel olarak kendini koruma yöntemleri?

Her geçen gün artan kadına şiddet vakalarıyla birlikte kadınlarımızın kendilerini koruyabilme yetisi kazanmalarının çok önemli olduğunu düşünüyorum. Merak ediyorum herhangi bir sözlü taciz ya da fiziksel şiddete maruz kaldıklarında ne yapıyorsunuz ya da ne yaparsınız? Hiç yaşadınız mı ne tepki verdiniz, yaşamadıysanız böyle bir duruma hazırlıklı mısınız? Biber gazı ya da elektroşok taşıyor musunuz ya da savunma teknikleri biliyor musunuz mesela ne yaparsınız böyle durumlarda?

Biber gazı / elektroşok kullanırım
Çığlık atıp yardım istemekten başka bir şey yapamam
Tırnaklarımı kullanarak kendimi savunurum
Tam bacak arasına sert bir tekme atarak hallederim
Diğer...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar, Kadınların fiziksel olarak kendini koruma yöntemleri?
Cevapla