Bu şekilde olmayanlar lütfen üstüne alınmasın. Sadece bizzat tecrübe ettiğim kadarıyla söylüyorum artık erkeğin ufacık bir duygu belirtisi göstermesine müsade yok. Ya prenses diyorlar ya da daha ağır şeyler. Kız, erkeği aldatsa bile erkeğin üzülüp kızmaya hakkı yok. Hatta aldatıldığı için bile erkek suçlanıyor.
Erkeğin ne sorunlarla boğuştuğuna içinde ne sıkıntılar olduğuna bakmadan sürekli pozitif olup sevgilisinin gönlünü hoş etmesi küçücük bir zayıflık belirtisi göstermemesi gerekiyor kimilerine göre. Örneğin ben kıza en geç bes dk içinde cevap veriyorum iki elim kanda olsa bile ama kız günaydın mesajıma, iyi geceler denecek vakitte dönüyor. Birine değer vermek, ona zaman ayırmak, saygı duymak artık eziklik mi oldu? Kadına afedersiniz köpek çekenler neden daha çok değer görüyor?
Dediğim gibi böyle olmayanlar lütfen üstüne alınmasın. Kimseyle tartışacak halim kalmadı. Çok yorgunum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer