Yeni nesilde (30 yas alti) anaçlık bitti mi, erkege sefkat kalmadi mi?

Bu şekilde olmayanlar lütfen üstüne alınmasın. Sadece bizzat tecrübe ettiğim kadarıyla söylüyorum artık erkeğin ufacık bir duygu belirtisi göstermesine müsade yok. Ya prenses diyorlar ya da daha ağır şeyler. Kız, erkeği aldatsa bile erkeğin üzülüp kızmaya hakkı yok. Hatta aldatıldığı için bile erkek suçlanıyor.

Erkeğin ne sorunlarla boğuştuğuna içinde ne sıkıntılar olduğuna bakmadan sürekli pozitif olup sevgilisinin gönlünü hoş etmesi küçücük bir zayıflık belirtisi göstermemesi gerekiyor kimilerine göre. Örneğin ben kıza en geç bes dk içinde cevap veriyorum iki elim kanda olsa bile ama kız günaydın mesajıma, iyi geceler denecek vakitte dönüyor. Birine değer vermek, ona zaman ayırmak, saygı duymak artık eziklik mi oldu? Kadına afedersiniz köpek çekenler neden daha çok değer görüyor?

Dediğim gibi böyle olmayanlar lütfen üstüne alınmasın. Kimseyle tartışacak halim kalmadı. Çok yorgunum

Yeni nesilde (30 yas alti) anaçlık bitti mi, erkege sefkat kalmadi mi?
Cevapla