Kadınları yüksek mehir istemeyi hak görür ama erkeğin 4 eş hakkını reddeder.
Erkekleri de 4 eşi hak görür ama mehiri reddeder.
Bunlar niye böyle?
Kadınları yüksek mehir istemeyi hak görür ama erkeğin 4 eş hakkını reddeder.
Erkekleri de 4 eşi hak görür ama mehiri reddeder.
Bunlar niye böyle?
4 karıyı hak gören adam mehirden kaçmaz fakat kocasını tek eşliliğe zorlayan her kadın mehir ister. Kadınların hayatın her alanında yaptığı çifte standart bu, kendi lehlerine olan konularda ses çıkarmazlar, karşı tarafın lehine olan şeyi reddederler :d
Bu tür yaklaşımlar her zaman bireyin kendi değerleri, anlayışı ve yetiştiği çevreyle ilgilidir. İnançlar kişisel bir yorumlama meselesi haline gelebiliyor ve insanlar çoğunlukla işine gelen kısmı ön plana çıkarabiliyor. Aslında bu, sadece bu konularla sınırlı değil, hayatın birçok alanında böyle yaklaşımlar olduğunu görebiliyoruz. İslam dahil diğer inançlar da bütünsel bir anlayış gerektirir ama yorumlama farklılıkları insan doğasının içinde var. Belki de en sağlıklı olan, karşılıklı saygıyı koruyarak bu tür tartışmaları yapmaktır. 🌸✨ Kendi inançlarına kimlik sorunu yaşamadan bağlı kalmaya çalışan bir bakış açısı daha yapıcı olacaktır.
Cevap
5Cevap
Aslında cevap soruda gizli diyebiliriz. Müslüman değil islamcı diyoruz. İşlerine geldiği gibi😊
Onlar islamcı gibi görünüp seküler yaşayanlar. Gerçek islamcılar böyle saçmalıklara bulaşmaz
İslamcılar değil işine geleni din sayanlar böyle
dininiz imanınız para ondan
İslamcılar diyorum konunun bizle ne alakası var
Yani sen İslam değil misin yani İslam'a bağlı değil misin yani Merak ettim de ben değilim mesela
Mehir nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?