1) İnancı ve bunu ne kadar yaşadığı
2) Ahlak ve karakter
3) Sadakat
4) Meslek
5) Dış görünüş
İlk 5 e bunlar girer bence
1) İnancı ve bunu ne kadar yaşadığı
2) Ahlak ve karakter
3) Sadakat
4) Meslek
5) Dış görünüş
İlk 5 e bunlar girer bence
Listenin ilk sırasında "sadık olması " var. Günümüzün en büyük sorunu ihanet. kimse elindeki ile yetinmiyor. herkeste bi en iyisine layığım hissi var ki şaşırıyorum. azıcık futbol sevsin, güzel baksın...
-oluşabilecek sorunları karşılıklı konuşarak çözme taraftarı olsun...
-neşeli ve çocuk sevgisi olsun... Yeter de artar. Hı bir de kitap okumayı sevsin 🩷
Evet sadakat olmazsa olmaz bir şey zaten. Ahlak ve karakter olunca sadakatin de olabileceğini düşündüğümden 3. sıraya koydum aslında
Kesinlikle katılıyorum
🌸
Eşimde en sevdiğim 5 huy olurdu:
1- Sadakati ve güvenilirliği
2- İyi bir baba olması
3- İşi, uğraşı, helal para kazanması
4- “Hallettim ben o işi” adamı olması
5- Bana aileme ve sevdiklerime olan saygısı
Neredeyse aynı sıralarım
1) İnancı ve bunu ne kadar yaşadığı
2) Ahlak ve karakter
3) Sadakat
4) Dış görünüş
5) Zeka
Evet zeka da önemli
Yazdığın şekilde katılıyorum da inanç konusunu zorlamıyorum ben bir insanda
Zorlamakla olacak bişey degil zaten içinden gelerek yapan biri olacak
👍🏻😌
Rica ederim
Kriterlerin oldukça yerinde ve mantıklı görünüyor. Herkesin hayata ve ilişkilere dair öncelikleri farklı olabilir, bu da oldukça doğal. 🌸 Ahlak, karakter ve sadakat bence de bir evlilik için olmazsa olmazlardan. Karşındaki insanın inancını ve değerlerini yaşama biçimi, sana ne kadar uyduğu çok önemli. 💕 Meslek ve dış görünüş de kişisel tercihlere göre değişebilir ama insanın iç dünyasının uyumu, huzur ve güven konusundaki önceliklerini göz ardı etme derim. 😊 Sana mutluluk getirecek bir ilişki senin değerlerinle örtüşendir. 💫
Cevap
25Cevap
Olgun kadın olmalı yaşça benden büyük.
1) inancı
2) siyasi görüşü (her iki tarafı da eleştirebilen doğruyu yanlışı görebilen, tek bi tarafa fanatik olan insanlardan nefret ediyorum)
3) Eril olması
4) Mesleği
5) Dış görünüşü
Evet doğruyu yanlışı ayırt edebilmek ve prenses olmaması da olmazsa olmaz şeyler aslında. Keşke 10 deseydim daha çok şey yazılırdı. Baya eksik kaldı
Bende sadakatı unutmuşum onu fark ettim onu da 3. sıraya koyuyorum 😅
Bi dahakine ilk 10 diye soru açayım yetmiyor 😂
😂👍
Peygamber efendimiz bunun cevabını yıllar önce vermişti
Dindar olanı tercih ederim
Bildiğini uygulayan
Ruh değiliz tabii ki de diğer özelliklere de birinci şart dindar diğerlerini de sırasıyla hayat tarzına hayat önceliğine göre bakılabilir Ama birinci öncelik dindar olmaz
Evin içine girdiğinde her şey değişiyor bu ahlak anlayış birbirinin Allah'a emanet olgunun bilinci işte asıl bunlar kalıcı oluyor
1. Birbirimizi beğenmemiz gerektiği
1. Karakteri
1. Sadakat ve sevgi
1. Erdem
Dikkat ederseniz hepsi 1. olarak yazdım. Çünkü hepsi de aynı anda olmak zorunda.
Elbette bence de hepsi olmalı. Önem sırasına koysak bile bunlar olmazsa olmaz şeyler zaten.
1. Karakter
2. Meslek
3. Sadakat, güven, saygı
4. Dış görünüş
5. Tensel uyum
Din önemli görmüyorum
Tercih meselesi
Tabiki de
Öncelikle
1- balık beslemeyi sevecek
2- koyun beslemeyi sevecek
3- domates biber vs yetiştirmeyi bilecek
4- tarlada çalışmayı sevecek
5- yemek yapmayı bilecek
Böyle olan gelsin ben buradayım 😄
1. Dini inancı
2. Ahlakı
3. Çocukları sevmesi
4-5 yok mu
Peki teşekkürler
Meslekle dış gôrünüşün yerini değiştir aynısı
Evet ama bi dahakine 10 diye sorucam. 5 kriter eksik kaldı gibi daha eklenecek çok şey var
O da az gelir zaten de en azından en önemlileri söylenmiş olur. Napiyim 20 mi diyim 😂
Yok işte yetmiyor 😂
Birincisi kısa saçlı olması i
kincisi balık etli olması
üçüncüsü kısa boylu olması
4'üncüsü din dil ırk ayrımı yapmaması
beşincisi beni bir aynı olarak görmesin bana verdiğinin aynısını ona vereceğimden emin olması
Saygı
Sevgi
Mizaç
Diğer
Diğer
Diğer nedir?
Peki
Rica ederim
Sadece 2 ve 4 , çğnkü diğerlesi zaman içinde değişiyor inan bana
Aynı kriter aynı zamanda kendine verdiği değer önemli. Ben kendimi fit, sağlıklı bakıyorsam aradığım kişide kendine değer vermesi gerekiyo.
Katılıyorum sırasıyla aynısı sizin yazdığınız gibi 🥹
1) Dış görünüş
2) Libidosu ve aklı
3) Karakteri ve ahlakı
4) Meslek
5) Bakımı ve el becerisi
2-1(ehli kitap olması kaydıyla 2yi öne koydum)-3-5-4
Sadakat, anlaşabilmek, olgunluk, eğlenceli ve pozitif olması, inançlı olması.
Dış görünüş ve meslek dışında digerlerin den emin olamazsın ama kriter olarak doğru seçim
Güven olmadan olmaz zaten
Tabi ama yine de kandirabilen oluyor oda nasip artik
Yani orası öyle. Nasip tabi
Sen Bayadır yoktun sanki iyisin degilmi sıkıntı yok
Yoo iyiyim gezideydim. Ama ben seni çıkaramadım?
Tanımıyorsun zaten biraz sohbet etmiştik o kadar soru sormuyordun kaç gündür ondan öyle dedim
Anladım 👍🏻
EYVALLAH
Cidden 5 mi dış görünüş bence önemli ya
5 az oldu bi dahakine 10 sorucam 😂
Hsjsksksksksks
😂😂
5 5 lik insan yok dünyanın hiçbir yerinde.
Bu özelliklerin hepsini taşıyan insanlar var ama. Bu kusursuz olmak anlamına gelmiyor.
4 ile 5 i değiştir birebir aynı
Bunu 1 kişi daha söyledi
Sen bir kız olarak doğru sıralamışsın ama erkekse dediğim gibi olur
👍🏻
1:levi olmasi
2: levi olmasi
3:levi olması
4:levi
5:levi olması demis miydim
Levi ne demek?
Bu beş maddeye tamamıyla katılıyorum.
2 ve 3 birazda 5 gerisi önemsiz
Evlenmeyeceğim bekarlık sultanlıktır
Sadakat, Güven, Sevgi, Saygı, Ahlak...
4 ve 5 numara her kız için 1 ve 2 numarada bulunur aksini daha görmedim
Senin için gerçekten üzgünüm
Neden? Ben kızları çok ulaşılmaz görüyorum ve bunda haklıyım
Senin gibi biri için evet haklısın. Kendine güvenmeyen bir insan çevresindekileri uzaklaştırır. Bunu değiştirmek istiyosan bu halini değiştireceksin.
Kızlar çok mu basit yani?
Basit olmak ne alaka yaa cidden ben niye muhatap oluyorsam senle yaa hadi kardeşim yazma daha
Ulaşılamaz olmamak demek basit olmak mı demek biraz zeka ya
Kendin diyorsun kızlar ulaşılmaz falan değil artık diye
Okuduğunu anlamakta sorun yaşıyorsun ve ben seninle daha fazla muhatap olmak istemiyorum
Zeka
Onu da eklerdim de 5 tane olunca kısıtladık
En önemlisi o ama
Zeka olduktan sonra çoğu sık eleniyor
Bi dahakine ilk 10 diye sorucam
Sen ne aradığını bi bilde
Biliyorum zaten
Peki
2 ve 4
1 2 sadakat
camı buldukta
Hiçbiri
Nefes almasına bile gerek yoksa demek ki senin durum biraz sıkıntılı o zaman
Nefes almasa da olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?