Kadinlarin calismasi hakkinda ne dusunuyosunuz?

Ben evde kalmayi, kocamin çalışmasını isterim. Ama ihtiyacımız oldugu, olacagi donemlerde tabikide calisabilirim. ✅ Ama kadinlarin toplumda öne cikmasini tabikide destekliyorum. Araba kullanmaktir, kendi is yerini acip patron olmaktir vs vs.
Kadinlarin calismasi hakkinda ne dusunuyosunuz?
Cevapla