onu bende çok fazla yapıyorum ya geçen gecenin 3 ünde nöbetçi eczaneye gitmiştim bir kız tek yürüyo ama bayağı mesafe var köseleri dönerkende çaktırmadan arkaya baktığını farkettim ama mesafe fazla tırstı buda acaip hızlı yürüyo bende geçmek için hızlanıyorum saçma bir kovalamacaya girdik hayır tesadüf 3 köre döndük köşe hepte aynı yerler kovalamaca benim binaya ulaşmamla olaysızca son buldu :D
09 Yorumla- +1 yıl
hahahahaah sevindim son bulmuş olmasına kız arkandan baya üzülmüştür günahını aldım diye :DD:D
- +1 yıl
haklı ama sınav haftası benim tipi görmen lazım saç sakal birbirine girmiş tinerci olsa çekinir mesafe uzak ve hava buz gibi kat kat pijama kapson falan saçma sapan bir kombin canlı bombayım desem kimse neden nasıl falan demez kız heralde birini gasp etmek için durdu diye düşünmüştür :D
- +1 yıl
hahahahahah kendine haksızlık etme lütfen yaa :D:D
- +1 yıl
ama bir hayal et gece 3 hava -10 köpek bile yok arkanda bir eşgal yürüyo bide acaip hızlı ne kadar hızlı yürüsende solluyamıosn (tabi o garibimde seni geçiymde rahatlasın diye ugrasıyo bir yandan acaip soguk yavas yürüme lüksü de pek yok beyin faliyetleri de 0 a yakın diş agrısı ve soguktan ) bir hayal et haklı kızcağız :D
- +1 yıl
evet kızda haklı sanada üzüldüm. soğuktan diş ağrısı berbat birşey. geçenlerde bende yaşadım bu ağrıyı soğuktan dişte ağrıyormuş dedim :D
- +1 yıl
zaten dayanamıorm agrısına bide inanılmaz bir soguk ve rüzgar, dedim heralde yarın gazeteye cıkıcam; dişi ağrıyo diyo sokağa cıkan genç x. x (22) donarak can verdi cesedi buza yapıştığı için ayırmak isteyen görevliler zor anlar yaşadı ama diş ağrısından kurtulmuş oldu ahaha :D
- +1 yıl
neyseki kurtulmuşssun aman dikkat dişlere :)
- +1 yıl
hahaha bazen evrene verilen enerjiden böyle oluyor diye düşünüyorum ben neyse rica ederim asıl ben teşekkür ederim güzel yorumun için :) sana da iyi gecelerr :))
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı. Aynisini bende yapyrm aslinda yavas yuruyesim var l*n . diyorum kadin yanlis. anlar. korkar rahatsiz. olur bir hızla gecyrm sonra yavasliyorum
310 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler madem böyle düşünceli davranıp kendinden verdiğin için :)
- +1 yıl
oooo bu daha da düşünceli birşey :)
- +1 yıl
bu iyimiş ya bunu ben bile yapıyorum bazen.. yanımda biri olduğunda tek biri görürsek ıssız yerde güvende hissetsin dye :)))
- +1 yıl
tişikkirlir sipirmin :D
- +1 yıl
bak bak bu çok daha güzel :))
Yakın mesafede yürüyüp sollamaması beni de ister istemez tedirgin eder. Bu gibi durumlar da ben adımlarımı daha yavaş atarım beni geçmesini beklerim bazen de kenara geçip durduğum yerde çantamı karıştırıp zaman kazanmaya çalışırım. Kötü niyetli insan çok tedbirli olmak lazım.
02 Yorumla- +1 yıl
çanta karıştırma hiç aklıma gelmeyen birşey teşekkürler :D
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılen hoşlandığım şeydir
birinin tamö arkasından yürüyüp rahatsız etmek13 Yorumla- +1 yıl
Ruh hastasısın
- +1 yıl
kız sen çok kötüsün :D
- +1 yıl
:))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılMaalesef. Yan apartmanda oturup koşturarak beni sollayıp apartman kapısına yapışan genç kızın psikolojisini anlamam mümkün değil. Sadece insanlardan değil yolda gördüğü fareden korkup ağlayarak kilitlenen veya sevimli bir kediden kaçmaya çalışıp arabanın önüne atlayan kızın o anda kediyi ne olarak gördüğünü anlamak zor. Kadınlar birazda kendilerine güvenmeli, hayat tehlikelerle dolu ama bu kadarda değil.
04 Yorumla- +1 yıl
abartı korkuyu bende anlayamıyorum :)
- +1 yıl
@LimonNane dikkat çekmek olarak görüyorum ben bu aşırılıkları
Sapık, takip ediyor falan sanarlar diye, tanımadığım hiçbir kadının arkasından yürümem.
Sollar geçerim.
Aslında her iki cins için de kötü bir durum.
İnsanlar, birbirlerine güvenemez durumdalar,
bu da toplum geneline yansımış durumda.02 Yorumla- +1 yıl
toplumumuzda malesef kadınlar daha zor şartlar altındalar.. teşekkürler :)
bir bayanın yanından geçmem gerekiyorsa biraz mesafe bırakıp hızlı adımlarla ve yere dogru bakarak geçerim ha zannetmeyin utanıyor tam tersi saygımdan bunu yapıyorum aman ha yanlış anlamasın diye.
01 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler çok saygılısınız :)
ya bende tırsıyorum bazen önüme kadın geliyor tacizci mi sanacak kapkaçımı sanacak diye geçmek için hızlansan iyicene korkacak
bir de yavaş yürüyorlar ameka yürüsen yürünmüyor koşsan koşulmuyor en iyisi karşıya geçmek. D:D03 Yorumla- +1 yıl
ehehe ne güzel düşüncelisin bu konuda :)
- +1 yıl
hahahaha :D
+1 yılGenelde kızlar beni solluyor nedense =(
10-15 metre arkamda yürürken topuklu ayakkabıyla depara kalkıyorlar beni tedirgin etmemek için, çok düşünceliler afs01 Yorumla- +1 yıl
bence onlar sen peşlerinden gidiyormuşssun gibi hissetmek için öyle yapıyolllaaaa çok datlı diyolla senin için üzülme sen :D:D
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Kadın korkabilir normaldir ne olur ne olmaz ama erkekte kadının korkacağını hesap etmeli çokta akla gelmeyecek bir durum değil ya yolun karşısına geçer ya adımlarını yavaşlatıp araya mesafe koyar
03 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle.. art niyeti olmasada bazen düşünemeyen arkadaşlar oluyor benim başıma gelen olay gibi insan ister istemez tedirgin oluyor. ama bu problem kökünden çözülse toplumdaki bu kadın baskısı azalsa bence daha rahat olabilir hayat hepimiz açısından :)
- +1 yıl
Hiç bişey kökünden çözülmezki örnek bu durum dünyanın heryerinde vardır ve ne yaparsan yap dünyanın heryerinde taciz eden erkek her daim olacaktır. belki minimuma indirebilirsin cezalar caydırıcı olacak mağdur kendini savunduğunda mağduru mahkemeler koruyacak adamı vurdun hop al sana 20 yıl demeyecek taciz var tecavüz var. benimde başıma geldi hızlı adımlarla yürüyordum önümde birde kadın yürüyormuş farketmedim yetişemicem deyip koşturmaya başladım kadında bir an koşturmaya başladığını görünce başımdan aşağı kaynar sular döküldü çok korkmuştur garibim:) farketmedende oluyor bazen böyle:)
- +1 yıl
gece gece güldürdün beni :D::D:D
evet tabikide her yerde vardır minimuma inmesi benimde demek istediğim. olaylar arttıkça insanların korkusuda artıyor. bu iki durum doğru orantılı ilerliyor sonuçta :)
2 gün oldu aynısı pastaneden çıktım önümde güzel bir bayan vardı taytlı geçmek için hızlı olmak istedim yanlış anlaşılmasın anlamasın diye
01 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler bu düşünceli davranışın için :)
benim hep başıma geliyo sadece arkadan değil kadın yandan geliyo ben de aşağıya doğru iniyorum kadın öyle ters bir bakış attı ki bir de hızını arttırdı resmen kaçar gibiydi. bende hep söylüyorum ya neden bunlar hep benim başıma geliyo
08 Yorumla- +1 yıl
kısmet valla :)
- +1 yıl
asılmazsın merak etme şeriat yok türkiyede :D
- +1 yıl
ne diyimki.. kısmetsizlik sizinki.. :)
- +1 yıl
tamam sakin ol.. bakımlı her insan iyi olabilir bence bunu kendine sıkıntı etme :)
Aile & Toplum konusunda 971 cevap paylaştı. Etraf tenhalaştıkça kişisel alan genişliyor çok kalabalık bir kaldırımda yürüseydiniz kişisel alanın küçülecekti fark etmeyecektin..
11 Yorumla- +1 yıl
insan tenhada kendini daha az güvende hissediyor malesef
+1 yılo paronaya ben de de var. gece olsun gündüz olsun asla bir bayanın arkasında yürüye kalmam. aaanında geçerim önüne. hele ki akşam... karşı kaldırıma bile geçtiğim oldu.
06 Yorumla- +1 yıl
aslında çok kötü birşey keşke bunlar topluma aşılanmasa herkes birbirne güvenebilse..
- +1 yıl
bu biraz da hatta birazdan daha fazla da hemcinslerimden de kaynaklanıyor. tacize meraklı okadar çok angut var ki ben de bayan olsam bende huylanırım. ama toplu taşıma araçlarında boş ise bayan yanına kimse oturmasın diye çanda vs koymuş ise ve ben görmüş isem inadına gider onları kucağına aldırır yanına otururum.
- +1 yıl
oda bayanların yaptığı bir saygısızlık malesef.. ama mesela yine geçenlerde otobüst yanıma bir bay oturdu temas oldu ben kenara kaydım adam bana doğru kaydı yine kaydım durum tekrar etti. emin olamadım tedirgin oldum. düğmeye bastım 4 durak önce indim buda olabiliyor..
- +1 yıl
evet öyle bir durum olursa yapacak bişey yok kasıt da ola bilir olmaya bilir de ama ben yanına oturduğum zaman zaten put gibi dururum ve gördüğüm ilk yaşlıya yer veririm. amaç bayanın o saygısızlığını onun gözüne sokmak. genellikle oturmam zaten.
- +1 yıl
ya oturmakta birşey yok otobüs toplu taşıma aracı bunu kullanacaksak edebimizle kullanmalıyız. kullanmayanlar olduğu için bazı bayanlar kibirlilik mi desem ne desem bilemiyorum ama yapıyorlar.. erkeğin kötüsü olduğu gibi kadınlarında tuhaf tipleri var. tabikide arabada bir bay bir bayanın yanına oturabilir bu en tabii şey.. bence bir sakınca yok bunda
- +1 yıl
haklısın.
Aile & Toplum konusunda 472 cevap paylaştı. Yek kadın yürüyorsa sollarım genelde, ama bu sıralar tek yürüyen kadında azaldı, onlarda haklı ama herkesede potansiyel sapık muameleside olmuyor toplumun genelinde güven eksikliği var bence
04 Yorumla- +1 yıl
kadınlardaki güven eksikliğinin nedeni tacizin bu kadar çok olması.. malesef ülkemiz seviyesi bu konuda yükselemedi..
- +1 yıl
bu sitede çoğunluğun fake attığını düşünüyorum.
Aynen, bazende geçmek isterim sol tarafa geçerim garibim oda yol vermek için sola geçer vs bir uyuşmazlık olur en sonunda geçer giderim ve oh derim :)
01 Yorumla- +1 yıl
:)))
Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. ekşi sözlükden çalmış dicekdim ki yazmışsın aferim :D benim her zaman yaptığım şeydir. gerçekdende kadınlar tedirgin oluyo.
01 Yorumla- +1 yıl
ağır olalım beyfendi alıntıladım ben sadece heeheh :) teşekkürler düşünceli olduğunuz için :)
+1 yılBen hiç kimsenin arkasından yürüyemiyorum takıntı olmus bayan ya da erkek önümde yürümesin diye hep önüne geçerim kıllanmasın boşuna benden bende rahat rahat sallana sallana yürüyim 😎
02 Yorumla- +1 yıl
ne güzel adamın dipçiğiii ;)
- +1 yıl
Tşkler remembebırance ;)
Cok Yanliş Arkasindan yurumek Simdiki topluma gore Kadinlar direk tedirgin oluyor O yuzden elimden geldigince Arkasindan yurumuyorum [Saten Bu aralar Her Bayanda bir Bibergazi ] :D
06 Yorumla- +1 yıl
evet biber gazı olmadan çıkmazdım bende bir ara. :)
- +1 yıl
onu almayı istemiyor değilim :D
- +1 yıl
hahahah :D
ben de genellikle önümden birinin gitmesine rahatsız olurum takip ediyormuşum gibi rahatsızlık vermemek için en kısa sürede sollayıp uzaklaşmaya çalışırım.
02 Yorumla- +1 yıl
ne kadar güzel teşekkür ederimmm çok düşüncelisiniz :)
Bunu ben cok defa yapıyorum hatta ondan biraz uzaklasarak solluyorum ki tedirgin olmasın.
04 Yorumla- +1 yıl
ne güzel.. keşke herkes böyle olsa.. olmayanlarda var.
- +1 yıl
Dikkat ettim bikac defa kadinlar arkalarini kintrol edio yuruyorlar ben de bundan sonra ozen gostermeye başladım. Gece gec saatte disarda tenha bir yerde kiz evine dogru gidiyorsa normalde ayni kaldirimda karsidan geliyorsa ben karşı jaldirima geçiyorum. Ya da bikac tipi tekin olmayan erkek görsem kiza yakın yürüyorum ki cok tedirgin olmasın.
- +1 yıl
ne güzel bir davranış bunları duymak gerçekten mutlu ediyor insanı :)
ekşi sözlükte okudum bu başlığı
bende de oluyor yaşadığımız toplumun oluşturduğu birşey04 Yorumla- +1 yıl
evet bende ekşide okudum.. aynı şekilde çok sık hissettiğim bir duygudur.. bişey olmasada tedirgin oluyor insan.
- +1 yıl
valla ben tedirgin oluyorum yakın mesafe arkamda biri yürüdüğünde..
ha ha :D bu güzelmiş. bu hissi ben de yaşıyorum. ben hızlandıkça kadın da hızlanıyor. o fena oluyor işte. sonra yanyana yürümek zorunda kalıyoruz ;)
04 Yorumla- +1 yıl
hahahaha yanyana yürüdğüm çok oldu adam geçemiyor beni falan ehehe :D
- +1 yıl
öyle durumlarda anlaşılıyor gibi nadir durumlarda anlamıyor karşıdaki kadın :)
Cok olur..
Acelem oldugu bir zamanda kızında hızlı adımlarla yürümesiyle , mac yaparken attığım teri orda atmamışımdır heralde..03 Yorumla- +1 yıl
hahahaha iyi eğlendim :D
- +1 yıl
^_^
Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı. Sollam karsi kaldirima gecer ordan one gecerim yanlis anlmasin diye fakat bazen kizlar solluyo sinir olyom
02 Yorumla- +1 yıl
kimi kızlarda var o yarışıyorlar sanki seninle dimi belkde yarışıyordur haberin yoktur :D
Yillardir bunu yaptigim icin adimlarim artik hizlandi kosar gibi yurumeye basladim ama yapilmali bencede kadin kendini guvende hissetmeli
06 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler ne güzel düşünceli bir bireysin biz kadınlar için :)
- +1 yıl
teşekkürler ne güzel benimde 18 yaşında bir kardeşim var.. oda böyle düşünceli korumacı :)
- +1 yıl
aslında hepimizin ailesi tertemizde.. bazen nedense kanda bir bozukluk çıkıyor kimisinde :))
O değilde yanlış anlasilmamak icin onun arkasindan gidiyor diye dusunmemeleri icin kadını geçmeye çalışırım.
01 Yorumla- +1 yıl
yinede aynı kapıya çıkıyor teşekkürler :)
+1 yılBende buna tavım. Kız arkamdan geçti önüme yanımdaki çocuk kızı takip ediyo gibi olmayalım dedi. l*n o geçti önüme
01 Yorumla- +1 yıl
kızın erkeği sollamasıda :D:DD:
Özellikle önüne geçer devam ederim ki tedirgin olmasın, arada ben başka yöne döneceğim zaman bir iki sokak daha kendisi ile devam etmemi isteyen de oluyor.
01 Yorumla- +1 yıl
hmmmm o kadar güven veriyorsun güzelmiş :)
heya bu kadınlara oluyo yanından geçerken bir bakıyolar tırsık tırsık :)) nabalım ama kızlarda çok yavaş yürüyo geçmek farz yani korkucaksınız yapcak bişey yok :)
02 Yorumla- +1 yıl
geçmek korkutmuyor zaten.. yakın mesafede ardında yürümek korkutuyor.. :))
her zman yaptığım şey, kötü hissetmesin kadınlar, her taraf sapık zaten
11 Yorumla- +1 yıl
:))
Ben herkese göre hızlı yürüdüğüm için sıkıntı yok önümde kim varsa sırayla arkamda kalıyorlar :D
08 Yorumla- +1 yıl
hahahaha harika bazen bende hızlı yürüdüğümde öyle patır patır döküyorum sanki insanları :D:D
- +1 yıl
evet evet varacağım yere vardığımda fazla bir ısınma olmuş oluyor :D
- +1 yıl
hı? konu ne zaman buraya geldi :)
- +1 yıl
yok yapmayız bence :D her halükarda beni geçeceğiniz için :D
karşı kaldırıma geçerim sonra geri o kaldırıma geçerim :D
02 Yorumla- +1 yıl
sen iyice kendini rahatsız ediyorsun düşünceli davranış teşekkürler :)
+1 yılEvet onu bende yapıyorum bayanın tedirgin olduğunu hissedersem karşı kaldırıma geçerim ya da sollarım
01 Yorumla- +1 yıl
düşünceli bir arkadaşımız daha teşekkürler :)
+1 yılBence tedbirli olmak en iyisi.
Dünya'da binbir türlü insan var. Onun tedirgin olması gayet normal.
Olmasıda gerekir zaten.04 Yorumla- +1 yıl
o diye bahsettiğin cinsiyet?
- +1 yıl
Hanımlar tedirgin değil daha tedbirli ve dikkatli olmalılar.
- +1 yıl
evet. ama keşke bu şekilde tedirgin hissedecek durumda olmasaydı ülkemiz şartları :)
- +1 yıl
Haklısın :)
Bende yapıyorum aynısını ben kendim kızdan daha önce rahatsız oluyorum kötü bir şey aklına gelir diye
03 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim çok düşüncelisiniz :)
- +1 yıl
:))
+1 yılsadece bana mı oluyor hislerinden birisi. hakikaten yanlış anlaşılmamak için mevcut hızımı attırarak onu sollamayı seçiyorum. o da rahat etsin bende.
05 Yorumla- +1 yıl
bu bir ekşi yorumu :) evet bende başlığı görene kadar sadece ben mi tedirgin oluyorum acaba diyordum ama bir çok erkek bunu yapıyormuş ve birçok kadın tedirgin oluyormuş :)
- +1 yıl
haha yok ya ekşiye ömrün yetmedi benim sıralama gelmedi ama diğer sözlüklerde yazardım:) ya kesinlikle tedirgin oluyor insan çünkü hani sen onu tanımıyorsun o seni tanımıyor yanlış anlaşılabilmek ihtimalimiz yüksek:)
- +1 yıl
malesef.. keşke birbirimize güvenebilsek :/
- +1 yıl
damacaya tavuğa sivas kangalına bile tecavüz edenleri insan haberlerden duyunca nasıl güvensinlerki
- +1 yıl
kesinliklee..
Bende hemen yanından geçip gitmeye çalışırım ama siz tedirgin olmayın diye değil ulan adama bak kadını takip ediyo demesinler diye. :D
04 Yorumla- +1 yıl
hahaha toplum baskısı seninki yani kaybol :D
Ben kendim bayanların arkasında yürüdüğüm zaman önlerine geçmeye özen gösteririm sonuçta bizimde anamız bacımız var
01 Yorumla- +1 yıl
ne güzel teşekkürler düşünceli davranışın için :)
Yakın mesafe yürümem de
Yürütmem de.
Koskoca yol
Ya geçer giderim
Ya da geçsin gitsin.11 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler :)
Ben bayan yanlış anlar diye kaldırımın diğer tarafına geciyorum:)
12 Yorumla- +1 yıl
senin gibi abartanlarda var tabi :))) yinede teşekkürler :)
+1 yılGötünüzzden korkuyorsunuz ama dilinizi tutamıyorsunuz wır wır wır
06 Yorumla- +1 yıl
ne demek şimdi bu biraz açarsan rahat cevap verebilirim :)
- +1 yıl
Kadınlar öyle bir psikolojıye bürünüyorlarki yolda otobüste şurada burada, sanki bütün gözler onların üzerinde ve bütün erkekler onlara bakıyor, havaları bir milyon, özgüvene gelince hepsi uçmus bana kimse bişey yapamaz ben şöyleyim ben böyleyim, dırdıra gelince adamı çileden çıkartırsınız susmak nedir bilmezsiniz toplum içinde kralsınız, ama bir sokakta sizinle ilgisi olmayan bir adam dan yusuf yusuf tırsarsınız alayınız manyaksınız yani :)
- +1 yıl
tamamda hiç bir insan durduk yere tedirgin olmaz.. tedirgin olduğu kişi bilerek ya da bilmeyerek onu tedirgin eden bir davranışta bulunmuştur.. bence kadınları genellemeyin.. benim erkekleri genellemediğim gibi.
- +1 yıl
Zaten kadınlara göre erkekler sevemez aşık olamaz ayrılınca 1 günde unutur ve hepsi abaza, bırak bu işleri ya
- +1 yıl
yazacağım bir cümleye dahi değmezsin bak bu konuda haklısın. iyi akşamlar
- +1 yıl
Ya he hee
Aile & Toplum konusunda 500 cevap paylaştı. ben sollarım ki onu takip ettiğimi sanıp tedirgin olmasın diye
01 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler çok düşüncelisiniz :)
Bazen sollarım acelem yoksa yavaşlarım arayı açsın diye.
01 Yorumla- +1 yıl
buda iyiymiş :)
bu sadece bayanlarda değilki ben arkamda adamda yürümesin cocukta kimse istemem tedbirli olmak lazım
011 Yorumla- +1 yıl
haklısın insan rahatsız olabiliyor.. :)
- +1 yıl
biber gazı taşıyordum havaalanında kaptırdım güvenliğe artık taşıyamıyorum :D
- +1 yıl
aaa teslim etmek zorunda mı bilmiyorduuum bilseydim isterdimmm bilmiyorum nato biber gazıydı benimki kardeşim almıştı pahalı mı bilmem :)
- +1 yıl
3-5lira bişilermiş biber gazları yine ucuzmus :D tabiki warmı öyle tutup ama cogu kural gibi oda uygulanmıyor hava limanlarında silah doldur bosalt için emniyet bürosu olur içerde orda polise teslim edilir silahın olsa tutup çöpe atcak değller ama biber gazı 5liraymıs zaten ondan atmıslardır
- +1 yıl
hmmm hergün bir yeni bilgi :D
+1 yılRahatsız etmeden geçmek isterim karşımdan geliyorsa yol veririm kenara kayarım iyice
01 Yorumla- +1 yıl
ne kadar güzel düşünceli birisiniz teşekkür ederim :)
+1 yılİstemsizce sollarım arkada yürüyünce bakıyomuş gibi hissetmesin sollarım önüne geçerim hep yaparım
04 Yorumla- +1 yıl
:))))
- +1 yıl
Niye gldnkü :/
- +1 yıl
teşekkürler düşünceli birisin tebessüm ettim sadece :)
- +1 yıl
Haa rica ederim bunun adı düşünce değildir has anadolu çocuğu yapar
+1 yılYaptığım bir uygulama. Sinyalimi verir (öhö öhhö) basar geçerim.
02 Yorumla- +1 yıl
ne güzel.. düşünceli tavırlar :)
- +1 yıl
Bence de...
+1 yılben hepisini geçiyorum (: zaten yavaş yürümesine de bilmiyorum. beni ancak koşarak geçiyorlar (((:
04 Yorumla- +1 yıl
hahahaha ne güzel :D
- +1 yıl
gerek yok rahatsız etmeye insanları, sadece anlarından gecerken biraz kenara cekiliyorlar, arkadan rüzgar mı yapıyorum anlamadım ki :s nasıl fark ediyrlar bunu anlamış deyilim.
- +1 yıl
hahahahah kesinlikle hissediliyor hızın bence :D
- +1 yıl
((:
tayt veya jean giyen bir kızın arkasındaysam hemen sollarım
04 Yorumla- +1 yıl
neden farkı var mı diğerlerinden korkan kadın her türlü korkar takip eden adam her türlü takip etmez mi?
- +1 yıl
korkan kadınlarda varmış demekki bkz. @ remembrance
bende yaparrım onu dırek solluyorum kacıyorum yanından
01 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler bu düşünceli davranış için :)
inanırmısın aynısı bendede oluyo. tip tip bkıyo sonra
00 YorumlaYanında geçerken kasaya şapla koyacan aklı harbi g*tüne girer :D
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Böyle düşünene helal olsun derim.
11 Yorumla- +1 yıl
byle düşünen birçok erkek varmış bende şaşırdım ama :)
Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Çok yaptığım birşey. Ama sizde haklısınız.
11 Yorumla- +1 yıl
malesef bu konu olmasaydı keşke..
Bunu yapan tek ben değilmişim :D
03 Yorumla- +1 yıl
yalnız değilsin evet :DD:
- +1 yıl
haahahah herkesin başına böyle bir vaka gelmiş sanırım :D
Bende dikkat ediyorum buna.
11 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler düşünceli davranış için :)
+1 yılSizde bu var maalesef
08 Yorumla- +1 yıl
malesef.. taciz çok oluyor ve kadınların nerde ne zaman ne yaşayacğından emin değil :)
- +1 yıl
Boyle bir iki anim oldu taciz etmenden korktular
Siz tacizden korkarsiniz bizde Allah tan korkariz :( - +1 yıl
o zaman sollamak şart sana :)
- +1 yıl
Niye solliyacam yavaş yavaş giderim adrenalin yapsin :p
- +1 yıl
kötü çocuk :D
- +1 yıl
Kötü ve pis :p
- +1 yıl
ııııııııııııyyy
- +1 yıl
Gazoz ister misin :p
Normal, korkaklık zor zanaat.
03 Yorumla- +1 yıl
taciz olayları çok fazla malesef o. O
- +1 yıl
aminn :)
+1 yılAynen ya sollayin bizi insan tedirgin oluyor
01 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle.. çoğunluk yapıyormuş ama sanırım :)
+1 yılBen çok dikkat ederim hemen sollarım
01 Yorumla- +1 yıl
bekleme yapma sakın :D
teşekkürler düşünceli tavrın için :)
- Aile & Toplum konusunda 308 cevap paylaştı.
+1 yılNe günlere ve ne hallere kalmışız yaaa!
04 Yorumla- +1 yıl
noldu ya kızma bu kadar
- +1 yıl
Kızmamak elde mi?
Bir kadın, arkasında yürüyen herhangi birisinden korkup ve hatta kalbi duracak kadar tedirginlik hali yaşamaya başlamışsa eğer, ahlak ve güven süresiz izne ayrılmış demektir... - +1 yıl
bilinen birşey birçok kadında bu durumda korku oluşuyor.. sonuçta taciz olayları çok çok fazla yapacak birşeymi yok..
- +1 yıl
Maalesef öyle...
Maalesef ve yine maalesef...
+1 yılO apartmana giren adam benim
01 Yorumla- +1 yıl
.. o. O
evet malesef öyle ama yinede temkinli davranın
02 Yorumla- +1 yıl
temkinliyimm :)
- Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar