6 ay önce eşimle görücü usulüyla evlendik eşim evlenmeden önce bana çok söz verdi hiç birini tutmadı şu an boşama aşamasındayız?

Eşimle 6 ay önce evlendik evlenmeden önce bana çok söz vermişti ona çok inanmıştım beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı Hatta ailesiyle yaşamayı bile kabul ettim bir kaç aylığına yaşarız dedi sabrettim ama eşim evlendikten sonra çok değişti ailesi bana çok fazla baskı uyguladılar o eve girdikten sonra Hizmetçi gibi çalışıyordum dışariya çikmama izin vermiyorlardi psikoljim altı üst oldu eşimle Ailesi yüzünden hep Tartışıyor Çünkü eşimin babası her şeyimize karışıyordu sürekli bize müdahale ediyordu eşime söylediğimde beni dinlemiyordu anlamıyordu hiçbir şekilde anlayış göstermiyordu babasından çok çekiniyordu ondan habersiz hiçbir şey yapamıyorduk evde ben çok rahatsız oluyordum ben gencim gezmek istiyorum dışarıya çıkmak istiyorum ama eşim hiç bir şekilde beni gezdirmiyor sorumluktan kaçıyor eşim dişarida sürekli arkadaslarinla geziyor bende ailesine hizmetçilik yapıyordum benimle hiç ilgilenmiyordu sevgi göstermiyordu hediye bile almıyordu ben hastalandigimda beni hastaneye popon kadar hayatı bana zehir ediyordu aynı zamanda ailemin yaninâ gitmek istesem götürmezdi beni izin vermezdi artik bir süre sonra artık dayanılmaz hale geldi bende insanım yaa duyglarim var eşimle tartıştık eşime dedimki ben ayri eve çıkmak istiyorum gezmek istiyorum evimden rahat olmak kimseye hizmetçilik yapmak istemiyorum ben hizmetçi degilim biraz beni savun arkamda dur eğer istediklerimi yapmazsan ben seninle boşanırım ya ben ya da ailen dedim ailemin yaninâ gittim 3 aya yakın ailemin yanındayim beni ne arıyor nede soruyor umrunda bile değilmişim çok zoruma gidiyor ağlamaktan kendimi yedim bitirdim gittim avukat tutum boşanma davası açtım artık şimdi bana yalvarsa ağlasa onu asla affetmiyecgum bir kere bile arkamda durmadi beni ailsine karşı savunmadı birde bana seni seviyor diyordu seven insan hiç mi sevdiğini merak etmez yaaa her gece ondan mesaj bağlıyorbekliyordumdum değmez dersiniz belki ama çok zoruma gidiyor bu kadar mı kıymetim yok hiç mi değerim yok yaa Allah bıraktım ben onu ve ailsine tez zamanda Allah yanlarinda bırakmaz ınşallah bunu biliyorum çok şükür ondan çocuğum olmadi biran önce bitsin istiyorum bu evlilik kurtluyum. ondan ve ailesinden

Güncellemeler
11 ay
Ben Tüm haklarımı ondan alabilecek miyim şimdi nafaka Tanzimat davası maddi ve manevi hepsini açtım hakkımı ondan almak için sonuna kadar uğraşacağım inşallah hepsini ondan alacağım Onu ve ailesini asla affetmeyeceğim
Güncellemeler
11 ay
Ama o beni boşamak istemiyor Belli ki bana çok zorluk çıkaracak O zaman bana istediğim hayatı verecektin ilk başta ona asla güvenmiyorum ve inanmıyorum biliyorum çünkü bana gene Söz verecek ama hiçbirini yerine getirmeyecek aynı yalan aynı eziyet
6 ay önce eşimle görücü usulüyla evlendik eşim evlenmeden önce bana çok söz verdi hiç birini tutmadı şu an boşama aşamasındayız?
Cevapla