İkinci kez boşanan kadına insanlar nasıl bakar?

İlk evliliğimi 21 yaşında yaptım. Eşimle görücü usulü evlendik benden sekiz yaş büyüktü, hayatıma giren ilk adamdı herşeyiyle. Seviyordum ama aşık değildim oda beni seviyordu ama çok söylemezdi sevdiğini ama biliyordum. İyi bir eşti iyi bir insandı ama hep bir şeyler eksikti. Bir kızımız oldu çokda iyi bir babaydı ama ben mutlu değildim hep eksiktim o zamanlar maddi durumumda vardı ailemde yanımdaydı. Boşandık. İki yıl sonra hayatıma biri girdi sanki ilk defa biri benim için bir şeyler yapıyordu bana kör kütük aşık olmuştu ilk defa biri beni olduğum gibi sevdi gibi geldi. Benle yaşıttı kafalarımız çok aynıydı evlendik. Kızım benle yaşıyordu evlendim diye babası velayetini aldı hep beni suçladı sen bizi bitirdin diye ama sanki ben eksik olanı bulmuştum ama şimdiki eşimde beni çol seviyor ama öfke sorunu var aynı babam gibi. Beni dövüyor sonra saatlerce ağlıyor özür diliyor biz ilk eşimle kavga bile etmezdik. Şimdi boşanmak istiyorym ama korkuyorum. Çünkü şimdi param yok hepsini bu eşime kaptırdım babam benle ikinci evliliğimi yaptığım için küs sizce ne yapmam lazım şu an 30 yaşındayım hayatım bitti gibi hissediyorummm?

İkinci kez boşanan kadına insanlar nasıl bakar?
Cevapla