Sürekli dert sıkıntı çektiğim için Allah'a isyan ettim artık duada etmeyeceğim bu yaptığım doğru mu?

Eger Allah gerçekten olsaydı daha iyi bir hayatim olirdu dertlerim olmazdı ağlaya ağlaya ettiğim dualar kabul olurdu

Sürekli dert sıkıntı çektiğim için Allah'a isyan ettim artık duada etmeyeceğim bu yaptığım doğru mu?
Cevapla