Eltim o evdeyken kocamla birlikte olduğumu söylüyor?

En küçük gelin benim ve benden bir büyük eltimle bu zamana kadar hiç anlamaşamadık. Benim düğün daha güzeldi, ben ailemle kocamın ailesi daha iyi anlaştı, kaynanam benimle daha çok ilgileniyor, en çok bana altın takıldı, en güzel evlerde oturuyorum vs. hava atmak için demiyorum cidden öyle ve o zamanlardan beri sinsi ve çirkef davranışları var bana karşı. Düğünümde “altın kolyem çalındı” adı altında olay çıkardı (arabaya bırakmıştı), düğünümü rezil etti, evime geldiğinde her yeri karıştırdı, iç çamaşırlarımızın olduğu dolaba bile baktı, sağda solda hep benim hakkımda konuşur. Allah şahidim bir kez olsun bile ciddiye almadım. Kendi halinde bıraktım, havlasın, kudursun çekememezlikten diye.

Ama en son elaleme dedikleri bardağı taşıran son damla oldu. Neymiş, o evine tadilat yapılırken bize yatıya geldiğinde biz kocamla beraber olmuşuz. Ya isteyen yapar isteyen yapmaz ama ben evimde birileri varken kocamla hayatta birlikte olmam, çok ayıp, çok mahrem bir şey bu yapamam. Ama kendisi uydurmuş öyle bir laf sağda solda adımı çıkarıyor. Ben ne yapayım şimdi? Gidip saçını başını mı yolayım Allah aşkına akıl verin geberteceğim yoksa

Eltim o evdeyken kocamla birlikte olduğumu söylüyor?
Cevapla