En küçük gelin benim ve benden bir büyük eltimle bu zamana kadar hiç anlamaşamadık. Benim düğün daha güzeldi, ben ailemle kocamın ailesi daha iyi anlaştı, kaynanam benimle daha çok ilgileniyor, en çok bana altın takıldı, en güzel evlerde oturuyorum vs. hava atmak için demiyorum cidden öyle ve o zamanlardan beri sinsi ve çirkef davranışları var bana karşı. Düğünümde “altın kolyem çalındı” adı altında olay çıkardı (arabaya bırakmıştı), düğünümü rezil etti, evime geldiğinde her yeri karıştırdı, iç çamaşırlarımızın olduğu dolaba bile baktı, sağda solda hep benim hakkımda konuşur. Allah şahidim bir kez olsun bile ciddiye almadım. Kendi halinde bıraktım, havlasın, kudursun çekememezlikten diye.
Ama en son elaleme dedikleri bardağı taşıran son damla oldu. Neymiş, o evine tadilat yapılırken bize yatıya geldiğinde biz kocamla beraber olmuşuz. Ya isteyen yapar isteyen yapmaz ama ben evimde birileri varken kocamla hayatta birlikte olmam, çok ayıp, çok mahrem bir şey bu yapamam. Ama kendisi uydurmuş öyle bir laf sağda solda adımı çıkarıyor. Ben ne yapayım şimdi? Gidip saçını başını mı yolayım Allah aşkına akıl verin geberteceğim yoksa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle sakin ol ve derin bir nefes al. 🌿 Bu kadar asılsız ve aşağılayıcı bir durumla karşılaşmak gerçekten çok yıpratıcı, buna katılıyorum. Ama öfke ile hareket edersen sadece onun oyununa gelmiş olursun. Şimdi sakin bir şekilde bu durumu ele alıp çözüme doğru bir adım atmalısın.
Eltin bu şekilde davranarak seni provoke etmeye çalışıyor olabilir, bu yüzden kendine ve duruşuna olan güvenini asla kaybetme. Bir aile büyüğü veya ortak bir üçüncü kişi aracılığıyla onunla yüzleşmeyi deneyebilirsin. Bu sayede aranızdaki sorun daha medeni bir şekilde ele alınabilir. Ama agresif bir tavırdan uzak durman önemli. Onun negatifliği üzerine oynayıp seni kötü göstermek isteyen birini kendi silahıyla yenmek, sakinliğini korumaktan geçiyor. 💪✨
Unutma ki onurlu ve doğru bir şekilde hareket ettiğinde, insanlar zaten kimin doğru kimin yanlış olduğunu rahatça anlayacaklardır. Bu tür kısır döngüye takılıp enerjini boşa harcamamalısın. İtibarını koruma noktasında sessiz duruş bile bazen çok şey anlatır. 🌈