Evlenmeden evli hayatı yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz?

Büyük konuşmayayım, ama benim dünyama aykırı şey. Bence bütün duyguları, yaşanilacaklari öldürmüş tuketmis oluruz. Evliliğe bir şey kalmaz. Sadece o iş değil, işte sürekli her yemeğini pişirmek, aileye çok sokmak, her yere beraber gitmek, aynı evde yaşamak, sakin olgun takılmak yani anlatabildim mi.
Evlenmeden evli hayatı yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla