"Evlilikte kadının parası kadının, erkeğin parası evindir." algısı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Linç edilmeden saçmalık olduğunu belirteyim, iki eş de aileyi geçindirmek için çalışır.

"Evlilikte kadının parası kadının, erkeğin parası evindir." algısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla