Şimdi lütfen biri bana saçma düşündüğümü söylesin.
Hayatımda bir dostum var, o kız benim için bambaşka bir seviye ve tek damla gözyaşına dünyayı bile yakabilirim. Benim bir hatam varsa bunu belirtirseniz çok sevinirim.
Hayatımda arkadaş diyebileceğim tek kişi o. Bir tane daha kız var ve onunla merhaba merhabamız var, benim dostumun hayatında şu an biri var ve ilişkileri çok iyi gidiyor. Bu merhabamız olan kız, dostumun sevgilisinden hoşlanıyormuş eskiden ben de bunu öğrenince gittim anlattım o ikisi sevgili dedim, kız da bana dedi ki “Tamam o zaman uzak durmam daha iyi, hayatında biri varsa yaklaşmam doğru olmaz.”
Buraya kadar sorun yok ama bugün denk geldik aynı ortamda, kız çok yakın davranmaya başladı çocuğa sürekli soru sormaya başladı ve hayatında biri yokmuş gibi davranıyordu oysaki ben kıza anlatmıştım yani her detayı. Çocuk arkadaşımdan bahsederken ailevi konulara girince susturdum ama sonra merhabamız olan kız bana alınmaya başladı. Ben sinir oldum o yüzden tavır aldım yani bildiğin bile bile yürüdü gözümün önünde. Ben kuruntu mu yapıyorum?
*Ayrıca çocuk kızın ondan hoşlandığını bilmiyor, saf saf anlatıyor “iyi ki hayatımda onu çok seviyorum ailesiyle tanışıyorum bu hafta”falan.
Hayatımda bir dostum var, o kız benim için bambaşka bir seviye ve tek damla gözyaşına dünyayı bile yakabilirim. Benim bir hatam varsa bunu belirtirseniz çok sevinirim.
Hayatımda arkadaş diyebileceğim tek kişi o. Bir tane daha kız var ve onunla merhaba merhabamız var, benim dostumun hayatında şu an biri var ve ilişkileri çok iyi gidiyor. Bu merhabamız olan kız, dostumun sevgilisinden hoşlanıyormuş eskiden ben de bunu öğrenince gittim anlattım o ikisi sevgili dedim, kız da bana dedi ki “Tamam o zaman uzak durmam daha iyi, hayatında biri varsa yaklaşmam doğru olmaz.”
Buraya kadar sorun yok ama bugün denk geldik aynı ortamda, kız çok yakın davranmaya başladı çocuğa sürekli soru sormaya başladı ve hayatında biri yokmuş gibi davranıyordu oysaki ben kıza anlatmıştım yani her detayı. Çocuk arkadaşımdan bahsederken ailevi konulara girince susturdum ama sonra merhabamız olan kız bana alınmaya başladı. Ben sinir oldum o yüzden tavır aldım yani bildiğin bile bile yürüdü gözümün önünde. Ben kuruntu mu yapıyorum?
*Ayrıca çocuk kızın ondan hoşlandığını bilmiyor, saf saf anlatıyor “iyi ki hayatımda onu çok seviyorum ailesiyle tanışıyorum bu hafta”falan.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer