Evet bir tık da olsa erkekler mi yoksa kadınlar mı üstün? Tüm artı ve eksileri güçlerüni ve zayıflıklarını dikkate alınca... hangisi biraz daha üstün?
Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet bir tık da olsa erkekler mi yoksa kadınlar mı üstün? Tüm artı ve eksileri güçlerüni ve zayıflıklarını dikkate alınca... hangisi biraz daha üstün?
Eski yaşamda, yani zor koşullarda çalışılan, vahşi hayvan saldırılarının olduğu, yiyecek, giyecek, barınma olanaklarının zor elde edildiği, kısacası fiziksel gücün önemli olduğu dönemlerde erkekler üstündü.
Artık kadınlar üstün bence.
Ne üstünlüğünüz var?
Hayatın içinde her iki cinsiyetin de birbirini tamamlayan, eşit derecede önemli yönleri var bence. 😊 Erkekler fiziksel güçte bir adım önde olabilirken, kadınlar da duygu yönetimi ve empati becerilerinde öne çıkabiliyor 🌸. Ama üstünlük derken, insanın kendini geliştirme kapasitesi cinsiyete bağlı değil ki! Herkesin yetenekleri, bakış açısı ve katkısı farklı ve bu çeşitlilik zaten hayatı güzelleştiriyor ❤️. Bu yüzden "bir tık üstün" demek yerine "bir bütünün eşit ve özel parçaları" desek daha doğru olur gibime geliyor! 🌟
Cevap
2Cevap
Erkekler, bu çok açık bişey.
Açıklar mısınx
erkekler
Ne gibi?
Oy da kullanır kısın anlwtte
Kadınlar üstün
Ne gibi üstünlükleri var?
Oy kullandın mı? Anket de var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?