4 senelik ilişkimiz var ama uzaktan. Geçenlerde abisi evlendi. Evlendiği kızın ailesi aynı evde yaşasınlar demiş.
Bunun ailesi de dediğine göre kabul etmemiş.
Bana da diyince bende kıskançlıktan hıncımı ondan çıkardım. Çünkü kız sevgilimden 1 yaş büyük.
Sonrasında ayrı ev tuttular vs dedi ama içimde bir kuşku var çünkü hiç ayrı evde gibi değiller.
Ben mesajlarını okuyabiliyorum ve konuşmaları da o yönde bana sürekli niye soruyosun gibi söylemde de bulundu bugün.
Sizce yalan söylüyorsa bu konuda ne yapmalıyım? Yalan söylemekte aldatmadan sayılmaz mı?
Bunun ailesi de dediğine göre kabul etmemiş.
Bana da diyince bende kıskançlıktan hıncımı ondan çıkardım. Çünkü kız sevgilimden 1 yaş büyük.
Sonrasında ayrı ev tuttular vs dedi ama içimde bir kuşku var çünkü hiç ayrı evde gibi değiller.
Ben mesajlarını okuyabiliyorum ve konuşmaları da o yönde bana sürekli niye soruyosun gibi söylemde de bulundu bugün.
Sizce yalan söylüyorsa bu konuda ne yapmalıyım? Yalan söylemekte aldatmadan sayılmaz mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer