Kime "nasıl evlendin? "sorsam" Kendiliğinden " oldu diyor. Yaşım nerede ise 40 oldu ben niye evlenemedim? ?

Kimse ile görüşmüyorum

Evden işe, işten eve gidiyorum. İşyerinde sadece "işimi" yapıyorum yani arkadaşım yok.

Evde ise yemek yiyip odama çekiliyorum.

Annem kız buluyor reddedip " Kendiliğinden olsun" diyorum.

Yaş nerede ise 40 oldu ama " Kendiliğinden" Hiçbir şey olmadı 😎

Sorun nerde?

Evlenenler nasıl evlendi?

Kime "nasıl evlendin? "sorsam" Kendiliğinden " oldu diyor. Yaşım nerede ise 40 oldu ben niye evlenemedim? ?
Cevapla