Güncellemeler
11 ay
Erkeklerin sizin ben.. eşlerinize yardım edin o evde sizde yaşıyorsunuz yapın bir şeyler. Ben çalışırken bile yorulmuyordum siz nasıl yoruluyorsunuz lan? Bir de adam olcaksınız her gün yapmak eziyet aw..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Evin işi bi çok işten daha zor. Erkek mesaisi biter eve gelir uzanır ama kadının işi hiç bitmez
Gel 1 gün benim işimi yap sonra ev işine yardım et edebiliyon mu 😂
Sen üşengeç birisine benziyorsun
Değilim çalışırken hiç de yorulmuyordum.
Yaşın kaç senin 19 mu
18
Gençsin ne güzel şimdiden alış ileride kocan mutlu olur. 😃
Ben senin tipten bir Koca mi alacağım sanıyorsun ah ne tatlı öyle sanmaya devam et puahahhahahahaja
Ben bunu kendim için soylemedim ki. Genel anlamda erkekler böyle kizlari sever. Beni niye assagiliyorsun anlamadım
Erkekler böyle kızları sever çünkü erkekler kolay'ı seviyor 😂 oh ne güzel biri evde senin hizmetini yapsın sen de 8 saat çalış git yat ahahhah inan ev işi sizin ağladığınız işlerden çok daha zor ev işi nankördür yap yap bitmez. Erkeklerin ne tür kızlar sevdiği inan benim gram umurumda değil ben kendi türümü seven erkeği bulurum : ) ileride de eşimle birlikte yapacağız temizliği.
Peki anladım görüşüne saygı duyuyorum da konu neden bana döndü? Benim tipimi neden assagiliyorsun? Bu etik bir davranış değil.
Tip dediğin ppne bakarak yorum yaptığımı mı sanıyorsun? Bakmadım bile senin yorumun için öyle dedim yani senin gibi bununla mutlu olacak biriyle evlenmem demek istedim. Aşağılamadım yanlış anlamış olabilirsin
Anladım ben dış görünüş için yorum yaptığını zannettim. Ben yanlis anlamışım. Ayrıca ben kendim için köle aramıyorum hayat arkadaşı arıyorum ileri dönük. Her işi ona yaptıracağım diye bir şey yok. Herkes eşit bir şekilde birbirine yardım etmeli. Benim demek istediğim sadece çalışkan birisi isterdim ben.
Ay hayır alakasız şekilde dış görünüşe laf edecek kadar hadsiz biri değilim ki zaten dış görünüşünde kötü bir şey yok onunla seni ekmeye çalışayım. Evet evlilik konusu ciddi bir konudur kimse tembel biriyle evlenmek zorunda değil, anladım.
Teşekkür ederim benim anladığın için. İyi birisine benziyorsun ama yüksek birisin sinirlisin sanki.
Bizim arkadaş bir hafta mı ne tek başına kaldı abi zor işmiş bunlar diyor
Evet gerçekten çok zor hele birde çocuk varsa..
Evet çok zor gerçekten
En zor meslek tabiki bir kadın için.
Zordur
Çok🙄
Çalış
Kes.
İşin ne çalış
Kes sen zaten evlenmicen ben evlenen erkeklere diorm eşlerine yardım etsinler temizlik yapsınlar diye senlik bişi yok.😂
Hee iyi bari bi an stres oldum
Hahdhjahsjahsja Şş sakin
Zor tabi
Valla çok zor çalışırken 10 saat ayaktaydım bu kadar bunaltıcı değildi bir de erkekler ağlayınca çok komiğime gidiyor.