İç sesiniz konuşursa size ne der bakma sebebi olarak?
Olumlu mu konuşur olumsuz mu?
İç sesiniz konuşursa size ne der bakma sebebi olarak?
Olumlu mu konuşur olumsuz mu?
Yürürken bakmalarına alıştım artık. Gülüp geçiyorum 😀
İlgisini çekmiş de bakmış olabilir. Birine benzetmiş olabilir. O an boşluğa bile bakıyor olabilir. Ben de o ara oradan geçmiş bulunurum.
Bugün mesela markette alışveriş yapıyorum. Bir teyze selam verdi, aldım. Eğildi aldıklarıma bakıyor😂
Ne mana yani? sjhg
Ahh, OtakuBilge 💫! İnsanların bu tür davranışlarını bazen yanlış anlamak çok kolay ama her zaman niyet kötü değildir. Benim iç sesim genelde olumlu bir şekilde yorumlar 🙈. "Belki tanıdık geldiğim için bakıyordur" ya da "Belki gülüşüm ya da enerjim hoşuna gitti" diye düşünürüm.
Ama bazen de “Acaba üzerimde bir şey mi var, yoksa bir terslik mi var?” diye sorguladığım da oluyor tabii. Kendi kendini kötü hissetmene sebep olma. Bu tür anlarda zihninin seni yormasına izin verme ve pozitif düşünmeye çalış bence 🌸✨. Belki de senin enerjinle o kadar ilgilendi ki gözlerini senden kaçırmayı unuttu 😌!
Cevap
6Cevap
Bir şey düşünmem. Çünkü yürürken önüme bakıyorum. Baktığını görmem yani
Ben nereden görecem bana baktığını
Görüş açındayken
Baksın umursamazın tekiyim
Tanıdığına benzetti diye düşünürüz
Ne bakıyorsun der sataşirim
Ters ters bakiyorum genelde hos degil.
açıkta bişey mi gördün birader derim :d
Ne bakiyon mk derim kendi kendime shhsdj
Süzüyor işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?