Ben asla yargılamam isabelimin 5 tane matinası varsa benim de 5 tane eniştem vardır

Ben asla yargılamam isabelimin 5 tane matinası varsa benim de 5 tane eniştem vardır

Yok arkadaşlarıma karşı çok bağlıyımdır. Bana karşı bir yanlışları olmadığı sürece her daim onlara çanak tutarım kfjfdj
Bazı konularda evet, bazı konularda hayır hangi konu olduğunu biliyon az buççuğğ ahah. Oyşş yerimm seni 🫠
Eheheh 🔪😆
Bence hayat yaklaşıma bakıyor 🌟. Arkadaşlığın temeli, desteklemek ve anlamaya çalışmaktır. Herkesin kendi seçimleri ve yaşadıkları farklıdır. En yakın arkadaşını yargılamaktansa onun yanında olmak, başını belaya sokmadan desteklemek en iyisi. 🤗❤️ İnsanları olduğu gibi kabul ettiğinde samimiyetin de artıyor. Isabel’in matinaları sana dert değilse, senin de eniştelerin kimseye bir etki etmez, sıkıntı yok! 😄✨
Cevap
13Cevap
Benim en yakın arkadaşım yok arrık eskiden arkadaşım dediğim kişilerde * çıktığı için dost sandığım koymumda yılan beslemişim o yüzden benim kız da erkek arkadaşım da yok
Yargılanacak iş etmişse evet. Yerin dibine sokarım aklı başına gelmeli yanında enayi birini gezdiremem
Niye yargılayayım kendi hayatı saygı duyarım )
Hayır kesinlikle yargilamam her şeyiyle kabul ederim.
Yargılamam ama sevmediğim bir durumla karşılaşırsam kendisine iletirim.
Yargılamayınca yargılanıyoruz böyle de tezat bi durumlar var ama neysee ajajs
İstediği kadar 3.4 kızla grup yapabilir şeref onur duyarım
Kıskanmanmı
5 tane manita bu devirde zor hepsinin mamasını ver bakımını yap zor yani zor
He valla ya daha da sahiplenmeyi düşünüyorum sjshjs
@isabella181919 suyunu ayrı koy kavga etmesinler 😬
Hepsine ayrı ayrı özen gösteriyorum zaten sağol djjejd
Ne yaptıysa güzel yapmıştır 😄 @inciitanesiii
Tabi kızım dediğimi yap, yaptığımı yapma😀
@inciitanesiii dedigini de yapmam yaptıgınıda ama ne yaptıysan arkandayım yavrum😄😄
Çok müdahale edilmez de gerçek arkadaş kendi fikrini belirtmeli bence
artik en yakin arkadasim astromatik uygulamasi onunla dertlesiyorum
Yanlış bir şey yapıyosa evt
Kendimi yargılamak dan, başkasına zaman kalmıyor.
Kızar bağırır çağırırım ama yargılamam..
asla yargılamam kimseyi yargılamam
Yargılar zorbalar ağlatır sonra pışpışlarım
Karışmam doğruyu söleyince suçlu olan ben olurum.
Hayır ne yaparlarsa haklılar 😁
enişteler arasında seçim yaparsın artık sende 😂😂
Yargılarım babamın kızı/oğlu değil
Gvat degılım çok şükür
Yooo bana ne
Yargilarim
Kim ne tamam yesin
Abartmayın
Helall güzeldi yaaa
kimseyi yargilamam ne yapıyosa yapsın
Hayır yargılamam
Yargılamam iyiliği için uyarırım
Bazen
Woww
yargilamam
Affediyoruz genelde.
Hayır yargılamam
İsabella da az değil 😂
@isabella181919 ahshah
Evet fazlayım onlara sjejdj
Deli kızçelerr kjkjk
Yargilamam
agaysa yargılanor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?