Düğünüme 1 ay var ben vazgeçmek üzereyim?

Her şey beni çok düşündürüyor insanların gerçek yüzleri yeni çıkıyor ortaya evimiz eşyamız her şeyimiz düzüldü.. ben özel sektörde çalıştığım için sürekli izin alamıyorum nişanlımın kuzeninin düğünü olmuştu kurbandan önce gidemedim ailesi çok ısrar etti kurban bayramı geldi ille gel gel hayvan kesicez sabahtan gelirsin öğlen gidersin işe diye başımın etini yediler ona da gidemedim şimdi bi akrabalarının nişanı var ve o gün izin almam için baskı yapıyor ailesi kızım mutlaka al sabahtan gelirsin gece dönersin vs koca sabahla gidicem bunlar nişandan gece 12-1 olmadan kalkmıyorlarmış bende çok geç dedim daha 2 saat dönüş yolu var beni eve bırakacaksın dedim bir şey olmaz alış bunlara annemler sabaha yakın 5 de eve gelip 2 saat sonra işe gittiğini bilirim dedi bende çok saçma dedim ben kendi ailemle nereye gidersem gideyim vakitli kalkar evimize döneriz dedim bizimki keyfi tamamen dedi ben sabah gidip de gece 12-1 de yola çıkıp gece 3 de eve gelip ertesi gün işe nasıl gidicem benim sakin bir hayatım var onlar sürekli koşturuyor sürekli bir yerlere benim de onlara ayak uydurmam gerekiyor gibi konuşuyorlar

Düğünüme 1 ay var ben vazgeçmek üzereyim?
Cevapla