1 aydır arayıp sormayan arkadaşa siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar merhabalar benim 2 arkadaşım ikisiylede yakınım (birbirlerini tanımıyorlar bu arada) beni 1 aydır arayıp sormuyorlar. Ben onları her yeri götürdüm gezdirdim birisi zaten gurbete gelmişti onu pikniğe götürdüm şehir dışı başka yerleri gezdirdim ettim diğeri de liseden arkadaşım ne zaman başı sıkışsa yanında oldum ama şu an 1 aydır ikiside hiç arayıp mesaj atmıyorlar bile ama bir şey akıllarına takılsa hemen beni ararlar. Siz olsanız ne yapardınız?

1 aydır arayıp sormayan arkadaşa siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla